Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

HUMOR

???????
Kjo tregon ateher qarte sjelljen tende.????

I ben koplimet nje vajze te huaj
- you are so sexy
1f642.png

- oh thanks
1f60a.png

I ben kopliment nje vajze shqiptare :
- je shum seksi rrusho !!!
- shko thuji satome :mad:
plehr , idiot , pevers, maskara,
*****, budalla, *****, ndyrsire,
katunar
1f61b.png
Hahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahha a ti sje mir pz te raft e mira o zot hahahahahhahaha, me lot kam qeshur !???

Gruja ime eshte engjull

I thot njeri sgokut, gruja ime eshte Engjull!
Tjetri i thot lume si ti, e imja eshte akoma gjall.....

Ajo : shpirt me duket vetja shum e shendoshe, e shemtuar dhe e plakur. Tlutem me bej nje kompliment.
Ai : zemer ke shikim shum te mire…

Kap dhimbja dhëmballës një plak e duke ecur gjen një derë ku ishte varur një dhëmb ashtu me dhimbje hy brenda...aman ma hiq aman ma hiq e në moment ngjon doktorin opo si heq un ore ma hiq se vdiqa o xhaje po bëj synetlliqe nuk heq dhëmbë po si ka mundësi ja kthen plaku ke dera ishte varur një dhëmb po c'të var ja kthen mjeku ...hallatet?

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.