Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Tatuazhi

Pse vetem ju femrat do postoni fotot e tjerve ne meshkujt zduhet eeee
Ate se di un , gjithsekush nga femrat ktu le t flasi per veten e vet meqe citove "pse vetem ju femrat " un flas per veten time ? per ty se di , thash ate ca mendova meqe po bije n kundershtim qe kur t paskam pa tattot un ty Duke harru qe ke hedh foto komplet tek tema qe kishe hap vet ??gjithsesi pune per ty nqs ke postu foto qe sesht e jotja t pakten mbaje mend si rren ???qe mos biesh brenda thuaj po km tatto edhe nqs ske ??

Uff kam dhe do bej tjeta ikam fiksim.

Mushmolle ta hudh 1 tatto ktu?

@Noah e kemi ne radhen kete here ?

I pelqej por dua te ket perher diq personale .

Attachments

• 15814969600598549724129548848.jpg
    15814969600598549724129548848.jpg
    833.1 KB · Shikuar: 10
Thjesht qef ste ben me te mir apo me te keq mua me pelqen 4 kam pres ta bej te pesten.

Nuk kam
Dhe me mire qw nuk kam

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.