Mirë se vini në forum vizitor,

Për të hyrë në përmbajtjen e forumit dhe të gjitha shërbimet tona, duhet të regjistroheni ose të identifikoheni në forum. Anëtarësimi në forum është plotësisht falas.

Rrespektoni Masat e Covid-19 😷

Nga tregu te transporti publik, nga qendra tregtare te vendi i punës, qëllimi i tij është të zvogëlojë rrezikun e koronavirusit për të gjithë ne në të gjitha fushat ku jemi bashkë. Maska 😷 largësia ↔️ pastrimi 🧼 le t'i kushtojmë vëmendje.

Keni probleme me anëtarësimin?

Për shkak të ndryshimit të strukturës së forumit, janë vendosur disa kufizime, nëse nuk mund të shkruani një mesazh dhe të hapni një temë, hyni në lidhjen në titull dhe hapni temën tuaj.

Bëhu pjes e Chatit 📱

Netedy.com një vend argëtimi dhe i sigurt njohjesh online. Bisedoni, takohuni dhe ndërtoni marrëdhënie afatgjatë. Të dhënat tuaja personale janë gjithmonë të mbrojtura. Siguria e përdureseve tanë është përparësia jonë kryesore.
  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

14 fakte të çuditshme rreth Titanikut

Hera ⚡

NeTeDy.com ?
STAFF
Adm Nt2
Regjistruar më
Oct 30, 2020
Mesazhe
39,116

14 fakte të çuditshme rreth Titanikut​

14 fakte të çuditshme rreth Titanikut


Barkat e shpëtimit të plotë dhe një anije më të shpejtë mund të kenë shpëtuar jetën
Ju mund ta dini që Titaniku goditi një ajsberg në orën 11:40 në natën e 14 prillit 1912 dhe se u zhyt dy orë e dyzet minuta më vonë. A e dini se kishte vetëm dy vaska në bord apo se ekuipazhi kishte vetëm sekonda për të reaguar ndaj ajsbergut? Këto janë vetëm disa fakte interesante rreth Titanikut që do të shqyrtojmë.

Titaniku ishte gjigant​

Titaniku duhej të ishte një varkë e paprekshme dhe u ndërtua në shkallë monumentale.
Në total, ajo ishte 882.5 metra e gjatë, 92.5 metra e gjerë dhe 175 metra e lartë. Ajo do të zhvendoste 66,000 ton ujë dhe ishte anija më e madhe e ndërtuar deri në atë pikë në kohë.

Anija e lundrimit të Mbretëreshës Mari është ndërtuar në vitin 1934 dhe e tejkalon gjatësinë e Titanikut me 136 këmbë, duke e bërë atë të gjatë 1,019 metra. Në krahasim, Oasis of the Seas, një liner luksoz i ndërtuar në vitin 2010, ka një gjatësi totale prej 1,187 këmbë. Kjo është gati një fushë futbolli më e gjatë se Titaniku.

Stërvitja e anuluar e çiklizmit​

Fillimisht, një stërvitje me varkë shpëtimi ishte planifikuar të zhvillohej në bordin e Titanikut në atë ditë kur anija goditi ajsbergun. Megjithatë, për një arsye të panjohur, kapiteni Smith anuloi stërvitjen. Shumë njerëz besojnë se kur u zhvillua stërvitja, më shumë jetë mund të ishte ruajtur.

Vetëm sekonda për të reaguar​

Që nga koha kur vëzhguesit dukeshin alarm, zyrtarët në urë kishin vetëm 37 sekonda për të reaguar përpara se Titaniku të godiste ajsbergun.
Në atë kohë, Zyrtari i Parë Murdoch urdhëroi "një dërrmues të fortë" (që e ktheu anijen në portin e majtë). Ai gjithashtu urdhëroi dhomën e motorit për të vënë motorët në anën e kundërt. Titaniku e bëri bankën të majtë, por nuk ishte mjaft.

Anije shpëtimi nuk ishin plot​

Jo vetëm që nuk kishte varkat e shpëtimit të mjaftueshme për të shpëtuar të gjithë 2,200 njerëz në bord, shumica e çarçafëve që u nisën nuk ishin mbushur në kapacitet.
Nëse do të kishin qenë, 1.178 njerëz mund të ishin shpëtuar, shumë më tepër se 705 që mbijetuan.
Për shembull, varkë shpëtimi i parë për të nisur-Lifeboat 7 nga dora e djathtë vetëm 24 persona, pavarësisht se kishte një kapacitet prej 65 (dy persona të tjerë më vonë transferoheshin mbi të nga Lifeboat 5). Megjithatë, ishte Lifeboat 1 që mbante pak njerëz. Ajo kishte vetëm shtatë ekuipazhin dhe pesë pasagjerë (gjithsej 12 persona) pavarësisht se kishte një kapacitet prej 40 personash.

Një tjetër anije ishte më afër për shpëtim​

Kur Titaniku filloi të dërgonte sinjale të shqetësimit, kalifornianja, në vend se Karpati, ishte anija më e afërt. Megjithatë, kaliforniani nuk u përgjigj derisa ishte tepër vonë për të ndihmuar.

Në 12:45 në 15 prill 1912, anëtarët e ekuipazhit në Kaliforni panë dritat misterioze në qiell. Këto ishin flakët e fatkeqësive të dërguara nga Titaniku dhe ata menjëherë zgjuan kapitenin e tyre për t'i thënë atij. Për fat të keq, kapiteni nuk dha urdhra.

Që nga operatori wireless i anijes kishte shkuar tashmë në shtrat, si dhe, Kalifornian nuk ishte në dijeni të ndonjë sinjalet e fatkeqësisë nga Titanik deri në mëngjes. Deri atëherë Karpati kishte marrë të gjithë të mbijetuarit. Shumë njerëz besojnë se nëse kaliforniani iu përgjigj lutjeve të Titanikut për ndihmë, shumë më tepër jetë mund të ishin shpëtuar.

Dy qentë shpëtuan​

Urdhri ishte për "gratë dhe fëmijët e parë" kur erdhi në çikletat e shpëtimit. Kur ju faktorizoni se nuk ka anije shpëtimi të mjaftueshme për të gjithë në bordin e Titanikut, është pak e habitshme që dy qentë e kanë bërë atë në çikletat e shpëtimit. Nga nëntë qentë në bordin e Titanikut, dy të shpëtuarit ishin një pomeranez dhe një Pekinese.

Korpusët u shëruan​

Më 17 prill 1912, një ditë para se të mbijetuarit e katastrofës së Titanikut arritën në Nju Jork, Mackay-Bennett u dërgua nga Halifax, Nova Scotia për të kërkuar organe. Në bordin e Mackay-Bennett bastisnin furnizime, 40 balsamerë, ton akulli dhe 100 arkivole.

Megjithëse Mackay-Bennett gjeti 306 trupa, 116 prej tyre ishin dëmtuar shumë për të marrë të gjithë rrugën prapa në breg. Përpjekjet u bënë për të identifikuar çdo trup të gjetur. Anije të tjera u dërguan gjithashtu për të kërkuar trupa.

Në të gjitha, u gjetën 328 trupa, por 119 prej tyre u degraduan aq shumë saqë u varrosën në det.

Hinkë e katërt​

Në atë që tani është një imazh portreti, pamja anësore e Titanikut tregon qartë katër kanaçe dhe kanale të zeza. Ndërsa tre prej tyre lëshonin avull nga kaldaja, i katërti ishte vetëm për shfaqje. Dizajnuesit mendonin se anija do të dukej më mbresëlënëse me katër gypa më shumë se tre.

Vetëm Dy Bathtubs​

Ndërsa suita e shëtitores në klasën e parë kishte banjo private, shumica e udhëtarëve në Titanik duhej të ndanin banjat. Klasa e tretë e kishte atë shumë të përafërt me vetëm dy vaska për më shumë se 700 pasagjerë.

Gazeta e Titanikut​

Titaniku dukej se kishte gjithçka në bord, duke përfshirë edhe gazetën e saj. Buletini Atlantik i Përditshëm u botua çdo ditë në bordin e Titanikut. Çdo edicion përfshinte lajme, reklama, çmime të aksioneve, rezultatet e kalit garash, thashethemet e shoqërisë dhe menunë e ditës.

Një anije postare​

RMS Titanic ishte një anije postare. Ky emërim nënkuptonte se Titaniku ishte zyrtarisht përgjegjës për dërgimin e postës për shërbimin postar britanik.

Në bordin e Titanikut ishte një zyrë detare me pesë postë (dy britanikë dhe tre amerikanë) të cilët ishin përgjegjës për 3,423 thasë me postë (shtatë milionë copa individuale). Është interesante, megjithëse nuk ka mbetur asnjë postë nga aksidenti i Titanikut, nëse do të ishte, Shërbimi Postar i SHBA do të përpiqej ta çlironte atë jashtë detyrës dhe për shkak se shumica e postës ishte destinuar në SHBA.

73 vjet për ta gjetur​

Përkundër faktit se të gjithë e dinin se Titaniku u zhyt dhe ata kishin një ide se ku ndodhi kjo , u deshën 73 vjet për të gjetur rrënojat .

Dr Robert Ballard, një oqeanograf amerikan, e gjeti Titanikun më 1 shtator 1985. Tani një vend i mbrojtur nga UNESCO, anija është dy milje poshtë sipërfaqes së oqeanit, me harkun gati 2000 metra nga anija e ashpër.

Thesaret e Titanikut​

Filmi "Titanik" përfshinte "Zemrën e Oqeanit", një diamant i çmuar blu i cili duhej të zbriste me anijen. Kjo ishte vetëm një shtim imagjinar në historinë që ka të ngjarë të bazohet në një histori dashurie të vërtetë lidhur me një varëse blu safir.

Mijëra artefakte u gjetën nga rrënojat, megjithatë, dhe shumë pjesë të bizhuteri të çmuar ishin përfshirë. Shumica u shitën në ankand dhe shiten për disa çmime tepër të pabesueshme.

Më shumë se një film​

Edhe pse shumë prej nesh e njohin filmin e vitit 1997 "Titanik" me Leonardo DiCaprio dhe Kate Winslet, nuk ishte filmi i parë për fatkeqësinë. Në vitin 1958 u lirua "Një mbrëmje për të kujtuar" që tregonte në detaje të hollësishme natën fatale të anijes. Filmi britanik paraqiti Kenneth More, Robert Ayres, dhe shumë aktorë të tjerë të dalluar, me mbi 200 pjesë folëse.

Kishte edhe prodhimin e "Twentieth Century Fox" të vitit 1953 të "Titanikut". Ky film bardhë dhe i zi luajti rolin e Barbara Stanwyck, Clifton Webb dhe Robert Wagner dhe ishte në qendër të martesës së pakënaqur të një çifti. Një film tjetër "Titanik" u prodhua në Gjermani dhe u lirua në vitin 1950.

Në vitin 1996, u prodhua një "Mini Titanic" mini-seri. Të gjithë aktorët kryesorë përfshinin Peter Gallagher, George C. Scott, Catherine Zeta-Jones dhe Eva Marie Saint.

Ishte thuajse një prodhim i nxituar i dizajnuar për t'u lëshuar para se filmi i famshëm i filmave të goditur hit goditi teatrin vitin e ardhshëm.
 

Identifikohu ose regjistrohu për të përfituar më shumë nga forumi!

Identifikohu ose regjistrohu për të përfituar më shumë nga forumi!

Regjistrohu

Krijimi i një llogarie në forum është plotësisht falas.

Regjistrohuni tani
Hyr

Nëse keni një llogari, ju lutemi identifikohuni

Hyr

Postime të reja