Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Aplikacion per Filma me titra shqip falas!

centos

ⓃⒺⓉⒺⒹⓎ.ⒸⓄⓂ
ANETAR ✓
Regjistruar më
Dhj 13, 2004
Mesazhe

DVDShqip eshte nje aplikacion qe ju mundeson te shikoni falas filmat e fundit me titra shqip dhe serialet. Aplikacioni eshte kompatibel per te gjitha paisjet si Android TV , android box, tablets apo smartphone.
Kerkohet nje rregjistrim ne menyre qe aplikacioni te jete funksional 100%. Made in ALBANIA!

Opsionet:
  1. Filmat e fundit
  2. Serialet e fundit se bashku me sezonet dhe episodet.
  3. Krijimi i listave te filmave/serialeve te preferuar
  4. Krijimi i nje liste ku ruhen ato per tu ndjekur me vone.
  5. Ndjekja e trailerave te fundit
  6. Njoftime per te rejat e fundit

Per me shume na kontaktoni ne:
Telegram: https://t.me/dvdshqip

** Mos harro ta shperndash me miqte tuaj ne keto dite te veshtira karantine ku ky aplikacion do shnderrohet ne shokun tuaj me te mire!

Shkarkoje tani: https://bit.ly/2Kttq7s

Bravo mole
I forte na dole dhe ti

Si ka mundësi që kjo temë është postuar nga dikush tjetër, të dalë me emrin e centos.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.