Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

ATOM editori me i ri per programuesit

U

Universal

Atom eshte nje editor per programuesit e shekullit te 21.

Ky text editor eshte krijuar nga zhvilluesit e GITHUB dmth qe eshte open source, ai ben pjese ne nje nga editoret me te mire per programim spse siç e thote dhe sllogani i tij eshte nje nga text editoret me "hackable" .

Ky text editor funksionon nen framwork-un electron -> http://electron.atom.io/

Atom mund te instalohet ne WINDOWS, macOS dhe Linux

Mund te personalizoni kombinimet e keyboard tek parametrat

Njeh gati te gjitha gjuhet e programimit gjithashtu si dhe API-n e WordPress

https://atom.io/packages Ketu mund te instaloni packages de mund t'ju jene te domosdoshem

Keti editori i behen shume shpesh upgrades kjo do te thote qe problemet qe mund te hasni ka mundesi te rrugullohen ne upgraden e ardhshme.

Disa keyboard shorcuts :

Code:
Ctrl + P ose Ctrl + T : shfaq skedaret e projektit

Ctrl + Shift + P : Komandat

Ctrl + R : shfaqje e funksioneve PHP

Alt + Shift + S: snippets per gjuhen e perforur

Kali-Alb

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.