Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Cfarë keni bërë sot?

Po shijoj detin pas trajnimit...me pas me pret nje loje volejboll te ajo fusha poshte ☺
View attachment 32226

Mua me shkoi dita e pushimit sot me long urgent calls ... due to an undercover investigetion going on at Work ... everybody was concerned so telefonatat rrjesht , duke qene qe e kam organizuar une . But i though that everyone Will wait till Tom for me to get back And we can talk .. but no , so i had to listen to all the concerns And advise them to be patiënt & calm ????

Tani po pij nje kafe per vete .. edhe straight at the gym .. to deal with myself ??

Sa mire .. well done keep it up, such a good motivation ?

Ps ... P.O. k’to jeleket e verdhe I keni me detyrim per ti veshur ? E per c’fare Po stervitesh? Apo thjeshte per veten tende ? ?
Jeleket jane thjesht mos te ngaterrohemi me grupin tjeter, se jane shum nga ata qe bejne vrap. Aty bejne stervitje para pergatitore per Marathon 2019 per 42 km qe do zhvillohet ne July ?

Jeleket jane thjesht mos te ngaterrohemi me grupin tjeter, se jane shum nga ata qe bejne vrap. Aty bejne stervitje para pergatitore per Marathon 2019 per 42 km qe do zhvillohet ne July ?

Wow ... maratonat jane drill preparation psikologjisht dhe fizikisht . Urime & suksese ??

15548401994716198040827714562879.jpg

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.