Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Ditelindja e pare e Forumit NETEDY!!❤

Ska tort ska urime u thash ,dun me i uru pa interes hiq ncuk ska shansa pa korupsion job??

A ka met naj cop torte, se per qata hina ktu ??

Vooooooooow

@ANGELIQUE Flm per kte mesazh te bukur e Motivues:
Ne forum s'do kisha mundur vet te bej asgje po te mos kisha ne Krahet e mi ce nga dita #1

@Fiore @Juno @Alea @Claa @HIM

@Noah & @Dee

Ekipi Aktual: @Fiore @Rrelse @HERA @ABC @Luledielli @Senna te cilet kan punuar e punojne pa u lodhur fare.

Ekipi i Chaitit ne Ekzekutiv te @Raid Ne Administrim, dhe @ANGELIQUE si Foundere e dhomes #Shqiperia:

@Bluetooth @miku @LloYd_BanKs @chatcop @Misterioz @Tini @BjOnDi @Hena @EkzoTiiKee @Sole @Arina @Buna Dhe te tjeret..

Nese kam harruar dike Me falni:

Jam faleminderus e mirenjohes ndaj te gjitheve!

Big Hugs per te gjithe!
Urime fratelo sukses me tej, mbi te gjitha te uroj shendet ty qe je krijusi i ksajt platforme, sic kemi ne nje shprehje te na rrosh sa malet ? Respekte

I boni 6✌

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.