Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Florian Marku.

Passion

Banned
Regjistruar më
Maj 25, 2018
Mesazhe
I kam pare shumicen e te gjitha ndjeshjeve te ketij sportisti qe vetem ngjit shkallet e karrieres se tij,ku ne ndeshjet qe zhvillon neper bote ka nje mori ndjekesish fanatike te tij qe e inkurajojne ,mbeshtesin.

Ngelet nje sportis i perzemert per mua,edhe nje ambasador i sportit shqiptar neper bote.

Secili nga ju mund te postoni videot e tij ne kete teme enkas per ate. :)

Ketij grekut i ka punu bind,se ky leshoi e ca deklarata gjasme do e sfidonte me dy raunde, :p

Mendoj se promovimi i vendit tone do ishte mire te vinte nga kultura,tradita,arti,turizmi etj
Sportet ekstreme promovojne vetem nje kategori njerzisht.

Bisha eshte king merit ka shum menaxheri Qe ka ky eshte cun bob e ka mbeshtet i ka gjemu me avokate neper greqi ? sa grek ka von ngjum ky ?

Ky eshte lushnjari me i mire

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.