Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Fobia juaj!

Frank i dashur djal, i mbar( qe sje) mund te me lesh te shpreh mendimet e mia apo duhet te te kerkoj leje!

Ps: e mos me thuaj qe seshte tema e mendimeve, se do te behem fobi ty pastaj!

Jo moj shprehu, pse nuk mund te shpreh une te miat?!

Patjeter, sinqerisht te preferoja ironik, je me i frikshem I qet!

She she paske dhe nje arroganc te pa par, kush te tha qe je né preferencat e mia, ishte nje batut!

Ps: I kam besdi keta qe kan master, né komunikacion.... sme pelqen bla bla bla!

Mijte

Vec ALLAHUT

askujt tjeter

Sa shakator qe eshte qe kur mer se e thirra ketu ta çorri masken lol

Po ti cke mer bah,Skam mask un kshuqe maksimumi do thyej tipsat e do harxhoj nja 15 mij lek me i bo neser prap :p

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.