Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

G-LINED

Status
Nuk është i hapur për përgjigje të mëtejshme

shkupjani

Ruju mati fjalt se dikush ta mat fuqine.
ANETAR ✓
Regjistruar më
Dhj 9, 2019
Mesazhe
@cyb3r qka o puna jote qe jep glined pa arsye edhe e shkrun qe kom ofendu ???

We couldn't connect to the server :( Closing Link: SHKUPJANI[92...164] (Banned (G-Lined): Abuzime/Ofendime)

niher keee shnettt
We couldn't connect to the server :( Closing Link: SHKUPJANI[92...164] (Banned (G-Lined): shnet)

@Totoo hahahahhaha po amo pa arsyeee , provoj me hy del glinedd sdi pseee, kott e kottt glinedd

@shkupjani kur te sillesh mire dhe mos ofendosh atehere do hiqet.

Tema mbyllet

Status
Nuk është i hapur për përgjigje të mëtejshme

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.