Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Harry Kane me golin e vitit akoma pa filluar sezoni?

Nete2

ⓃⒺⓉⒺⒹⓎ.ⒸⓄⓂ
ANETAR ✓
Regjistruar më
Kor 24, 2018
Mesazhe
Juventus dhe Tottenham Hotspur janë përballur me njëra tjetrën në kuadër të International Champions Cup, në një ndeshje që e fitoi Tottenham.

Rezultati ishte i barabartë deri në minutat e fundit, kur Harry Kane realizoi gol nga gjysma e fushës, për të befasuar portierin Szczesny.

Harry Kane has just scored one of the most sensational goals you are likely to see. This is incredible!
?
?
?
pic.twitter.com/Y4npc4pwnE

— SQUAD XTRA (@squadxtra) July 21, 2019

Ky gol i kushtoi me humbje skuadrës së udhëhequr nga Maurizio Sarri, e cila mbetet pa pikë në tabelën e ICC.

Si e vlerësoni, a do të jetë goli i Kane më i bukuri i vitit? /Lajmi.net/

Shkruar nga: taulantg

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.