Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Histori e hidhur tradhtie

Di një histori për një cift që ishin njohur qe ne 8-vjecare.Ata ishin te dashuruar aq shume.Kur mbaruan shkollën,ata vendosen te martoheshin.Ata ishin fare prane marteses kur vajza tradhtohet me shoqen e saj me te ngushte.Lidhja u prish.Djali u martua me shoqen e vajzes dhe krijuan familje.Ata e kishin shtepine ngjitmas me ish-te fejuaren e djalit.

Turp te kete.. Legeni :(

LOL
Ky komenti i mesiperm.
Sa per temen ka plot raste te tilla.
Shpresoj mos ti kemi prane vetes njerezit e tille.

Ne reale s'di nga tradhetite,por po deshet nga keto virtuale (di me qindra ). :D

Gojet e liga thonin se jan reale,por asnjehere si mora seriozisht. :p

Pyetja eshte se kam ca pune e s'mund t'ua tregoj. ?

Ne reale s'di nga tradhetite,por po deshet nga keto virtuale (di me qindra ). :D

Gojet e liga thonin se jan reale,por asnjehere si mora seriozisht. :p

Pyetja eshte se kam ca pune e s'mund t'ua tregoj. ?
Pse rren he??????

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.