Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Liqeni Zi i Gramshit

Pse er bablok , ku ke lind ti a babai jot. Te gjithe prejadhjen prej fshati e kemi. Qytetar te paret kane qene vetem Gabelt(arapet).
Nga zona ime e kisha o plak. Se jam me prejardhje nga gramshi. Para disa brezash

Kjo e dyta

Sepse e pash cfare kishin bere Komunat e atehershme te Gramshit per keto fshatra. Gramshi si krahine eshte me e varfer se Berati.

Sepse e pash cfare kishin bere Komunat e atehershme te Gramshit per keto fshatra. Gramshi si krahine eshte me e varfer se Berati.
Jan shum keq udhet ?
Kaq afer qytetit e te mos kesh mundesine te cosh makinen ne shtepi.
Nejse

??shef nuk me genjen syu mu
Syu me luhet vet e kam pas perher ?me esht ber ves

Perderisa te lu vete te genjen o Sole ?

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.