Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Momente te Sikletshme.

Sikleti me i madh
Nrajon policis nzyrih na nalun me 200 grom bar
Mbas pyetjes kur ke perdorur lend narkotike per her tpar ishte dhe
Kur ke bo sex per her tpar dhe a kishe perdorur lend narkotike

Ai momenti kur tualeti i femrave eshte i zene,e ti futesh tek tualeti i meshkujve.
E kur ti del nga tualeti,perballesh me nje shikim te cuditshem nga nje mashkull.
Meqe ndihesh ne siklet i fut nje te buzeqeshur,per te dalur nga situata:):):D.

Mom me i sikletshem qe se harroj kurr,, qe jam rrezu me nje dasem ne obor u beke ne Kosov dhe kishin lidh ata lulet mekshtu peji veq kur jan ngatrru me at penin bauu rash ne gjuj ??? fshy fshy gjunjt se sesht marre ????

Siklet siklet
Mvje goca huj ntavolin
Po ti pse u ndave nga kushurina ime
Pergjigjia
Mir qe se di kush o kushurina jote po ti qeke mo e mir se kushurina

What's the most embarrassing thing you've ever done??

Cila eshte gjeja me e sikletshme qe keni ber ndonjehere ?

Last edited by a moderator:
Jam zhvesh nudo para 200 vetve ?????

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.