Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Nëse Jeta Do Të Dëgjonte ,cfare do ti thoje ?

Si ta titulloj ktë jetën tënde mo??

Do tregohesh e drejte me ata pisat apo te tregohemi ne?

Rrofsh qe e ke mbush boten me lepirsa injoranta/e debila/e njerz me 98 ftyra imorala/e te pa bese karagjoza/e pa cipe pa krenari pa seder se do ishte thjesht gri kta i japi ngjyra ?!

Sado e veshtire e em shume tragjedi qe kam pase.
Ne te dy po bashkejetojme bashk........ vec mos me fut ne qorrsokake te kota

• Pëlqej
Reactions: Iva
Eja eja lule bore se me thur do thur kurore !!!

Të dua shumë o jetë????
From Kol polici

Do kisha dasht me e pyt a jam idiot apo thjesht me pelqejne ku*vat !!!Screenshot_2019-07-06-20-04-58.png

Last edited by a moderator:

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.