Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Perkthime shprehjesh fjale-per-fjale

Barnaba

Anetar i ri
ANETAR ✓
Regjistruar më
Nën 4, 2018
Mesazhe
Sillni shembuj shprehjesh shqip qe tingellojn qesharake kur perkthehen fjale-per-fjale ne gjuhe te huaj.

E fillojm me perkedheljen 'te hengsha zemren' qe po u perkthye ne anglisht - 'I want to eat your hear' - eshte dicka qe s'duhet ta thote askush tjeter perpos 'Hanibal Lector'.

Jepni kontribut...

***** - bacinella
Do ju d.hjes n dru - vi gaco la legna
U bot ju me tall b.cen me mua -vi siete fatti voi per scherzare il culo con me

Na rrujtsh sqetllat - shave my armpits

• Pëlqej
Reactions: Tip
Po "Te shplafte panuklla"?

• Pëlqej
Gdhifsh shnosh ?

• Pëlqej
Buk e kryp e zemer - bread and salt and heart

Te raft pika - The spot hit you

Edhe byqa piv i eger esht - and the azz wild puzzy is ?

Prit gomar te mbo mar - wait donkey to grow grass

Te mort mudi shalet - the zhit take your legs

PlRDH o prift ne prill p1rdh - fart o priest in april fart

Qane qaniu pas qerres se qumshtin se qeni qimekuq i qe qepur pas - cry qaniu behind the wagon of milk because the dog ginger was stichted behind

Sum kapuc - ass beanie-hat

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.