Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Sa Dini per sexin vetem per 1 nate

Un them albania number one :D

Ahahahhahaha o xhaxhi sa meson dicka je bo si fmi i lumtur e perhap gjithanej :p te kam thon kta te rinjt te msojn stile t'reja po boje stil pusete 70 lol
Yttt anej xhaxhi ska faj, byrek tradicional me peta siper njera-tjetres. :D

Kush asht per lisbone?hahahahahha se gocat tona sna dojne

One night stand, mrekulli më vete, kujdes!!!! funksionon vetëm për moshat 25 e sipër :p

Bejne sikur dine. E sdine asgje
Madje as une

Ja tpys njonen sa din, se nuk maj men gjo...:p

Shof që cicërojnë zogjtë, po cicëron mirë kush cicëron i fundit :D

E kam thene dhe e them perher un..rroft forumi te bejn ato gjera qe ne jeten reale.si bejn dot ose nuk i kan :)

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.