Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Shprehja e Dites (dates)

Kjo teme ekziston por ne kuptim fraza e dites .......nuk e di a ka ndryshim

Njesoj jane si fraza e dites ...si e dates ......skane ndryshim brenda dites te dyja @Peperina

Ok atehere .
ne dite mund te ket nje ose me shume shprehje per person qellimi ktu eshte shorehja te pershtatet me daten qe i perket .
Sidoqoft bashkoi

"Eshte e nevojshme qe nje femer te lere shenja te shpirtit te saj te nje mashkull,sepse per te bere dashuri jemi te zotet te gjithe"...

~A.Merini~

Kurre mos qesh me dhimbjen e tjetrit.
Jeta eshte ndertuar n' at menyre qe asgje nuk kalon pa e paguar!

Kurre mos harro cadren kur eshte qielli me re, se fillon shiu dhe hyne ne cadrat e tjereve pastaj!

“Ka gjithmone nje arsye per te buzeqeshur. Gjeje ate dhe buzeqesh”.

Dita kombëtare e punetoreve

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.