Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Si mendoni kush e urdheron njeriun, zemra apo truri?

Juno

Kontributor
Regjistruar më
Kor 25, 2017
Mesazhe
Personalisht mendoj qe truri mbetet organi "me i fuqishem" ne aspektin e komandimit te aryses,ndjenjave etj.
Po ju si mendoni? Jepni mendimet tuaja.

Zemra mendoj:
Por dhe truni sdo lon mrapa.

Gruja dhe parja ....seksin mashkull ...provo kundershto grun e te dhjet trunin...po spate pare ske as grun kshu qe im damn right

gjithmon truri, nuk jam nga ato njerzit qe udhhiqen nga emovionet!

@Guns_N_Roses po ti zemra e ke fjalen per femra pa bukse? qe financohen nga meshkujt sepse nuk jan te afta te sigurojn jeten e tyre lol
Pranaj qau ajo cifutja ke Ermali ????

Epshi e tradhton
Fiejt nervore te s.n.q tejcojne sinjaek ntru kur gjenden para dickaje qe aqe shume e duan :)
Ca lesh zemre....

Varet ke lejojme te komandoj.

Nuk prehen me thike sidomos tek ndjenjat, sepse jemi prej mishi e gjaku.
Nganjehere ndjenjat mundin llogjiken dhe tejkalojne cdo barriere...arsye, koshience, ndergjegje, tru...verini cdo emertim qe doni dhe mbizoteron zemra...ndjenja, subkoshienca, zeri i brendshem, dashuria...

The heart is innervated by parasympathetic and sympathetic fibers. The medulla is the primary site in the brain for regulating sympathetic and parasympathetic outflow to the heart and blood vessel .
the hypothalamus and higher centers modify the activity of the medullary centers and are particularly important in regulating cardiovascular responses to emotion and stress (literal answer) ?.

I think ..
There’s always a war between the two , emotion ❤️ and logic ? , sometimes both come together .. but not often .. what you think you should do vs what you feel you should do ... the secret is never let either side win completely !!?

The heart is innervated by parasympathetic and sympathetic fibers. The medulla is the primary site in the brain for regulating sympathetic and parasympathetic outflow to the heart and blood vessel .
the hypothalamus and higher centers modify the activity of the medullary centers and are particularly important in regulating cardiovascular responses to emotion and stress (literal answer) ?.

I think ..
There’s always a war between the two , emotion ❤️ and logic ? , sometimes both come together .. but not often .. what you think you should do vs what you feel you should do ... the secret is never let either side win completely !!?

Detajet jane te gabuara, por thelbi eshte i sakte. Qenjet njerezore jane pothuajse kurqohere preh e nje lufte te eger midis ndjenjave dhe logjikes/principeve/superegos. Skllever te pjeses primitive te trurit - te emocionove - qe shpesh triumfojn mbi arsyen. Por pa ate pjesen primitive, kafsherore, pa emocionet, jeta s'do kishte bukuri.

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.