Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Skulpturat e futuristit italian, Umberto Boccioni, hapi i murosur i lëvizjes dhe dinamizmit

Lina

NeTeDy.com ?
STAFF
Adm Nt2
Regjistruar më
Tet 30, 2020
Mesazhe
45,731

Skulpturat e futuristit italian, Umberto Boccioni, hapi i murosur i lëvizjes dhe dinamizmit​




Nga Albert Vataj

“Format unike të vazhdimësisë në hapësirë”, “Sinteza e dinamizmit njerëzor” dhe “Zgjerimi spiral i muskujve në veprim” janë tre prej veprave më përfaqësuese dhe sinjifikative të hapit futurist në artin modern. Këto tre vepra janë realizuar nga italini, Umberto Boccioni në vitin 1913 dhe konsiderohen si treguesi i një risije estetike, një jetësimi artistik i mendimit dhe lëvizjes, formës dhe perspektivës, dinamizmit dhe përshkueshmërisë së kohës në dimensionin krijues.



“Zgjerimi Spiral i Muskujve në Veprim”, suva, u publikua në vitin 1914 dhe 1919, në “Kubistët dhe Post-Impressionizmi”, të Arthur Jerome Eddy , dhe ekspozuar në Sallonin e Parë Gjerman të Vjeshtës, Berlin 1913, Herwarth Walden, me titullin “Zgjatja spirale e muskujve në lëvizje”. U botua gjithashtu në katalogun e vitit 1913 nga Der Sturm në Berlin. Shkrimi “Manifesti teknik i skulpturës Futuriste”, botuar në 11 Prill 1912, ishte nisja intelektuale dhe fizike e Boccioni në skulpturë. Ai kishte filluar të punonte në skulpturë një vit më parë dhe në një kohë kaq të vrullshme ai arriti të implementonte filozofinë e tij futuriste në skulpturë dhe të përçonte lëvizjen dhe dinamizmin në atë gjini arti që duke murosur ndjenjën dhe mendimi, shikimit dhe idesë i krijon një lirshmëri lëvizjeje dhe zgjerim i perimetrit të zotërimit pamës dhe dominues të veprimit.

Pjesa më e madhe e veprës së tij eksperimentale, nga fundi i 1912-1913, u shkatërrua, duke përfshirë pjesë që lidhen me pikturat bashkëkohore, të cilat njihen vetëm përmes fotografive të mbetura. Një nga disa pjesët që mbijetojnë është “Antigrazioso” e njohur edhe si Nëna.
Megjithatë, në fund të vitit 1913, ai kishte përfunduar atë që konsiderohet kryevepra e tij, “Format unike të vazhdimësisë në hapësirë, në dyll. Qëllimi i tij për veprën ishte të përshkruaj një “vazhdimësi sintetike” lëvizjeje, në vend të një “ndërprerje analitike” që ai e vëzhgoj te artistë të tillë, si František Kupka dhe Marcel Duchamp. Gjatë jetës së tij, vepra ekzistonte vetëm si kast suva. Është hedhur për herë të parë në bronz, në vitin 1931. Kjo skulpturë ka qenë subjekt i një komenti të gjerë, dhe në 1998 u zgjodh si imazhi që do të gdhendet në pjesën e pasme të monedhës italiane 20-centëshe.

Umberto Boccioni, Synthesis of Human Dynamism, 1913, destroyed
 

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.