• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.
  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diskutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI që të dërgoni postime dhe mesazhe në Forumin Netedy.com.

Sugjerime per 1 fizik perfekt.

Opium

-
Stafi i forumit
Administrator/e
Moderator/e
Mesazhe
3,243
Likes
2,643
#21
@Opium cthua shoku se spo shkojme per Seal-s. Lol
Te vraposh 48 km ne jave i bie 4 dite te besh 12 km. Duke qene qe nje dite duhet ta lesh pushim se te vraposh perdite do kesh mikrotrauma ne gjunje pas nje fare kohe. ?

Ajo me notin seshte e veshtire. 500 metra pa nderprerje behet kollaj. Vec mos ve kusht not flutur se pastaj harroje. Lol ?
Ne fakt eshte 1 huazim dhe ngjashmeri e "PST Event" (Physical Screening Tests) i TRAINING PROGRAM FOR BUD (basic underwater demolition/SEALSs)

Gjithsesi 48 km/jave eshte objektiv.

Sa per mikrotrauma nuk kam eksperienca te tilla deri sot, edhe me 70 km ne jave !
 

titan

12345678987654321
VIP i Forumit
Mesazhe
5,635
Likes
2,770
#22
Ne fakt eshte 1 huazim i pergjithshem i "PST Event" (Physical Screening Tests) i BUD basic underwater demolition/seals

Gjithsesi 48 km/jave eshte objektiv.

Sa per mikrotrauma nuk kam eksperienca te tilla deri sot, edhe me 70 km ne jave !
Jo te gjithe kane fizik dhe pergatitje te nivelit tend qe besoj e ke fituar ne kohe dhe per nje periudh te gjate kohore. ? lol

Pa arritur ate shkalle te lart endurance/fitness keto qe thua jane cikez larg e duhet te kesh kujdes nga demtimet e gjunjve, muskujve etj deri atehere. ? lol
 

Opium

-
Stafi i forumit
Administrator/e
Moderator/e
Mesazhe
3,243
Likes
2,643
#23
Jo te gjithe kane fizik dhe pergatitje te nivelit tend qe besoj e ke fituar ne kohe dhe per nje periudh te gjate kohore. ? lol

Pa arritur ate shkalle te lart endurance/fitness keto qe thua jane cikez larg e duhet te kesh kujdes nga demtimet e gjunjve, muskujve etj deri atehere. ? lol
Pse po me prish pune mor ahahaaha, jam duke u afruar si personal trainer per 1 shoqe, ti po i fut friken turmes :p
 

titan

12345678987654321
VIP i Forumit
Mesazhe
5,635
Likes
2,770
#24
Pse po me prish pune mor ahahaaha, jam duke u afruar si personal trainer per 1 shoqe, ti po i fut friken turmes :p
Hahaha..po ashtu eshte. Gjella me kripe e kripa me karar. Duhet disa muaj qe te arrish nje shkalle optimale per trupin qe te katapultohesh me lart e te arrish ato rezultatet qe thua ti. ?
Perndryshe lendon veten me shume mundesi. Lol

Por kjo sja ul vleren trajnerit aq me teper ja rrit sepse e shef se ku eshte limiti i personit e ne baze te saj ofron trajnim optimal dhe te ekuilibruar. Lol
 

Stronzino

Anetar i ri
I Rregjistruar/e
Mesazhe
2,094
Likes
1,801
Age
29
#25
Spara merem me mme kshu gjerash por ne.kohen kur meresha..gjoja pare gjys liter uji sade ne mjes....per ti shtuar e nja 2.5 litra tjera gjat dites....perimet shumllojshmeri perimesh e bardha e pules pasi osht nder tvetmet mishra qe me stervitje.kthehet ne.muskul fare lehte...lengje te shtrydhura frutash e normalisht stervitja
 

Rimseb10

Anetar i ri
I Rregjistruar/e
Mesazhe
904
Likes
372
#26
Po veq vrap 10 km tduhen 60 min , personalizim profi biles , 20-30 kin maksimalisht esht vrapi i duhur ne dit , nqs gje nai koder 5 min kushtoja step dhe ja ku u kry dhe fundshpina , me kto tdhana qe ke dhene ti tduhen 3 ore ndit stervitje e pakta , e sa per not 500 metra pa nderpreje tduhen 6 muj pune mos ma sh per ta arrit at stat dhe tjesh notar jo me bo not si me qen duke kercy brakedance .
Ku i ke gjetur kto statistika shoku