Sugjerime per 1 fizik perfekt.

Opium

Memento vivere
ANETAR ✓
Mesazhe
2,142
@Opium cthua shoku se spo shkojme per Seal-s. Lol
Te vraposh 48 km ne jave i bie 4 dite te besh 12 km. Duke qene qe nje dite duhet ta lesh pushim se te vraposh perdite do kesh mikrotrauma ne gjunje pas nje fare kohe. ?

Ajo me notin seshte e veshtire. 500 metra pa nderprerje behet kollaj. Vec mos ve kusht not flutur se pastaj harroje. Lol ?
Ne fakt eshte 1 huazim dhe ngjashmeri e "PST Event" (Physical Screening Tests) i TRAINING PROGRAM FOR BUD (basic underwater demolition/SEALSs)

Gjithsesi 48 km/jave eshte objektiv.

Sa per mikrotrauma nuk kam eksperienca te tilla deri sot, edhe me 70 km ne jave !
 

Chat Shqip, Njohje Online

Behuni pjesë e platformës së njohjeve online! Netedy është platforma e chatit më e madhe shqipfolëse! Aty ku mundesia për tu njohur me Vajza & Djem eshte bërë me e thjeshtë!

titan

12345678987654321
ANETAR ✓
Mesazhe
4,085
Ne fakt eshte 1 huazim i pergjithshem i "PST Event" (Physical Screening Tests) i BUD basic underwater demolition/seals

Gjithsesi 48 km/jave eshte objektiv.

Sa per mikrotrauma nuk kam eksperienca te tilla deri sot, edhe me 70 km ne jave !
Jo te gjithe kane fizik dhe pergatitje te nivelit tend qe besoj e ke fituar ne kohe dhe per nje periudh te gjate kohore. ? lol

Pa arritur ate shkalle te lart endurance/fitness keto qe thua jane cikez larg e duhet te kesh kujdes nga demtimet e gjunjve, muskujve etj deri atehere. ? lol
 

Opium

Memento vivere
ANETAR ✓
Mesazhe
2,142
Jo te gjithe kane fizik dhe pergatitje te nivelit tend qe besoj e ke fituar ne kohe dhe per nje periudh te gjate kohore. ? lol

Pa arritur ate shkalle te lart endurance/fitness keto qe thua jane cikez larg e duhet te kesh kujdes nga demtimet e gjunjve, muskujve etj deri atehere. ? lol
Pse po me prish pune mor ahahaaha, jam duke u afruar si personal trainer per 1 shoqe, ti po i fut friken turmes :p
 

titan

12345678987654321
ANETAR ✓
Mesazhe
4,085
Pse po me prish pune mor ahahaaha, jam duke u afruar si personal trainer per 1 shoqe, ti po i fut friken turmes :p
Hahaha..po ashtu eshte. Gjella me kripe e kripa me karar. Duhet disa muaj qe te arrish nje shkalle optimale per trupin qe te katapultohesh me lart e te arrish ato rezultatet qe thua ti. ?
Perndryshe lendon veten me shume mundesi. Lol

Por kjo sja ul vleren trajnerit aq me teper ja rrit sepse e shef se ku eshte limiti i personit e ne baze te saj ofron trajnim optimal dhe te ekuilibruar. Lol
 

Stronzino

Disse Dante a Beatrice apri lw gambe e ti faro fel
ANETAR ✓
Mesazhe
1,391
Spara merem me mme kshu gjerash por ne.kohen kur meresha..gjoja pare gjys liter uji sade ne mjes....per ti shtuar e nja 2.5 litra tjera gjat dites....perimet shumllojshmeri perimesh e bardha e pules pasi osht nder tvetmet mishra qe me stervitje.kthehet ne.muskul fare lehte...lengje te shtrydhura frutash e normalisht stervitja
 

Rimseb10

Anetar i ri
ANETAR ✓
Mesazhe
982
Po veq vrap 10 km tduhen 60 min , personalizim profi biles , 20-30 kin maksimalisht esht vrapi i duhur ne dit , nqs gje nai koder 5 min kushtoja step dhe ja ku u kry dhe fundshpina , me kto tdhana qe ke dhene ti tduhen 3 ore ndit stervitje e pakta , e sa per not 500 metra pa nderpreje tduhen 6 muj pune mos ma sh per ta arrit at stat dhe tjesh notar jo me bo not si me qen duke kercy brakedance .
Ku i ke gjetur kto statistika shoku
 

Zana

e-Thjeshte
Kontributor
Mesazhe
10,185
Mjafton motivimi .... sports sports and sports , it’s the way foward to a healthy body & mind 🙃


Ps... ah dhe shumica e palestrave e kane nje lloj forme ajrosjeje , kshuqe shkoni pa frike .
 

Juno

ⓃⒺⓉⒺⒹⓎ.ⒸⓄⓂ
Staff member
ADMIN
Mesazhe
12,125
Mosha
35
Location
Space
Trup perfekt?
Dy gjera di: 1.Ha pak dhe shpesh
2.Bej not
 

Egisa

Anetar i ri
ANETAR ✓
Mesazhe
330
Mosha
27
me pelqeu mendim i @Opium sepse hecja ne natyre osht gjeja me e bukur apo vrapi heq stresin lodhjen dhe mban trupin ne form
 

Jetmira

🎵💙🎧
Kontributor
PRINCESS
Mesazhe
9,619
Location
Askund
Harrojeni abonimin në palestër: Këto video falas në YouTube janë fantastike!
Njerëzit që e kanë bërë palestrën pjesë të stilit të tyre të jetesës meritojnë një medalje, por ja që jo të gjithë kanë vullnetin, kohën dhe paratë për të shkuar rregullisht në palestër. Megjithatë, përpos aktiviteteve fizike në natyrë, mund të ndryshoni trupin tuaj edhe përmes videove të shumta. E gjitha kjo, falë YouTube-it!

Disa nga ushtrimet (workout) më të mira për të tonifikuar trupin i gjeni në vijim:
Ushtrime për krahët dhe muskujt e barkut nga Kayla Itsines
Ushtrime për vithet nga Anna Victoria
Ushtrimet e preferuara të Pamela RF për zonën e vitheve
15 minuta tonifikim
Full body workout – ushtrime për të gjithë muskujt – 20 minuta
Blogilates – ushtrime 3 minutëshe për shpinën
30 minuta kërcim-kardio
Squats Challenge
Anabel.Al.
 

Jetmira

🎵💙🎧
Kontributor
PRINCESS
Mesazhe
9,619
Location
Askund
Kte pamela rf e pashe rastesisht ne yotube,i kam bere ushtrimet si kjo por i lashe pasi kisha shume dhimbje trupi e nuk ma mbante me.
@Zana
@Weda meqe merreni me palester,cfare ushqimesh duhet te heq nga menyja ime ??
Sidomos per te tonifikuar pjesen e barkut,pasi e kam shum problem??
Do u'a dija per nder nese me ndihmoni,nuk e kam problem te pyes :):).
 

Weda

Anëtare forumi
PRINCESS
Mesazhe
3,203
Mosha
22
Nese perton te besh ushtrimeee te jap nje detyr te vogel per 1 muaj edhe shife rezultatin e barkut do me falenderosh 😊 nese ske mundesi te ikesh ne palester ose perton nese do te zhdukesh barkun qe behet pal...ose i fryr ..cimcakizat nk jan shum te keshilluar te kensumohen shpesh.....ndersa per ushqimet mengjesii eshte ushqimi qe dihet ti maresh re gjitha vlerat proteinat etj....
 

Weda

Anëtare forumi
PRINCESS
Mesazhe
3,203
Mosha
22
Kte pamela rf e pashe rastesisht ne yotube,i kam bere ushtrimet si kjo por i lashe pasi kisha shume dhimbje trupi e nuk ma mbante me.
@Zana
@Weda meqe merreni me palester,cfare ushqimesh duhet te heq nga menyja ime ??
Sidomos per te tonifikuar pjesen e barkut,pasi e kam shum problem??
Do u'a dija per nder nese me ndihmoni,nuk e kam problem te pyes :):).
Brumerat i konsumon shum apo me mas ?
 

Weda

Anëtare forumi
PRINCESS
Mesazhe
3,203
Mosha
22
Meqe nuk heq dor nga brumerat ..edhe sbo plester ec prv ta them ! Dicka qe nk te kushton gje ta besh
 

Zana

e-Thjeshte
Kontributor
Mesazhe
10,185
Kte pamela rf e pashe rastesisht ne yotube,i kam bere ushtrimet si kjo por i lashe pasi kisha shume dhimbje trupi e nuk ma mbante me.
@Zana
@Weda meqe merreni me palester,cfare ushqimesh duhet te heq nga menyja ime ??
Sidomos per te tonifikuar pjesen e barkut,pasi e kam shum problem??
Do u'a dija per nder nese me ndihmoni,nuk e kam problem te pyes :):).
E dashur eshte kollaj , mjafton motivimi. 💙

Dieta ka shume rendesi , pra Nese Nuk kontrollon dot k’te te duhet shume pune dhe eshte prb.

Ndersa ne lidhje me ushtrimet, thjeshte bej :

100 sit ups
100 squats

15-20 min yoga

Mgjes e darke , dhe shiko rezultatin per dy muaj.

Ama nese Nuk ke motivim eshte veshtire, dhe mos e vrit shume mendjen . 🙃🤗
 
Top