Nuk ka rendesi nese ai qe ne shohim duke vuajtur,eshte dikush qe ne e konsiderojme armik:
Te gezohesh me dhimbjen e tjetrit tregon
Nje perceptim te dobet per jeten.
Nese do ta kuptonim njeri-tjetrin
ne teresi,do te mund ta perceptonim lehtesisht
shkakuj e vuajtjes se te tjereve,ne menyre
Ideale te vuajne nga e njejta dhimbje.
Ajo cfare i bejme nje personi tjeter,ne realitet,
ne ja bejme vetvetes.
Vecanerisht mungesa e besimit shkakton me shume dhimbje,pasi ata e kritikojne jeten e te tjereve duke etiketuar dhimbjen dhe intesitetin
e saj sipas percaktimit te tyre.
Nuk eshte aspak e thjeshte te flitet per dhimbjen,
vecanerisht ate t brendshme,
e cila nuk mund te shihet,
dhe nuk mund te matet.
Ne jetojme ne nje periudh
e cila dhimbja nenvleresohet.
Ne e kuptojme kete,
kur gezojme me dhimbjen e tjetrit,
kur nje person konsiderohet i ke,
ose armik,
e provon ate drejtperdrejte.
Nje lloj hakmarrjeje
qe nuk sjell asgje konkrete,
por ne kte menyre subjekti qe vuan
mund te kuptoje te keqen
e shkaktuar me pare...
Te gezohesh me dhimbjen e tjetrit tregon
Nje perceptim te dobet per jeten.
Nese do ta kuptonim njeri-tjetrin
ne teresi,do te mund ta perceptonim lehtesisht
shkakuj e vuajtjes se te tjereve,ne menyre
Ideale te vuajne nga e njejta dhimbje.
Ajo cfare i bejme nje personi tjeter,ne realitet,
ne ja bejme vetvetes.
Vecanerisht mungesa e besimit shkakton me shume dhimbje,pasi ata e kritikojne jeten e te tjereve duke etiketuar dhimbjen dhe intesitetin
e saj sipas percaktimit te tyre.
Nuk eshte aspak e thjeshte te flitet per dhimbjen,
vecanerisht ate t brendshme,
e cila nuk mund te shihet,
dhe nuk mund te matet.
Ne jetojme ne nje periudh
e cila dhimbja nenvleresohet.
Ne e kuptojme kete,
kur gezojme me dhimbjen e tjetrit,
kur nje person konsiderohet i ke,
ose armik,
e provon ate drejtperdrejte.
Nje lloj hakmarrjeje
qe nuk sjell asgje konkrete,
por ne kte menyre subjekti qe vuan
mund te kuptoje te keqen
e shkaktuar me pare...