Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Te Pelqen Te Kesh Stilin Tend??

O goce te dhjefsha stilin gruja vdiq une thyva bilin e dit ate ti anabela.
Un kam jeten time qe 13 vjec edhe ku jam sot 31 e kam bo edhe do e boj sic ma ka bo rrisk i molli zot une skom turp nga puna kom jeten time kam dhon prova kur ka ardh momenti me sa kam pas mundesi se kjo eshte jeta ndertohet me vitet respekte per sto qe ja. Kan arrit duke u kacafyt per tjeret mos u merzisini por sjua uroj te shifni keq se do perfundoni mos me keq ? liri biut lagja re durres

Atë kam

Patjeter qe me pelqen .

Kam stilin tim dhe jam Clas dhe Unike,noj her stil boyfriend wekendev ?

Veç stilin tim kam

Thone qe kam nje stil te cuditshem por si do te jete It's my style

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.