Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

True love always win!!❤️

Love will tell you to fight.
To fight when you do not agree with him, to fight even if you feel that you have reached your limits.
Love is when you go to take ten steps away from him, your heart to make twenty near him.
Because at the end of the day, you see that you are fighting for each other, so that your relationship becomes even stronger?
Fjalim shum mbreslenes dhe mallengjyes !
Por duket shum bukur gjithsesi ka nga ata qe heqin dore direkt nga nje dashuri ! Dhe ky esht gabimi me i madh !
Pranaj luftoni per ate qe doni dhe ate qe ja vlen !

Fjalim shum mbreslenes dhe mallengjyes !
Por duket shum bukur gjithsesi ka nga ata qe heqin dore direkt nga nje dashuri ! Dhe ky esht gabimi me i madh !
Pranaj luftoni per ate qe doni dhe ate qe ja vlen !
Duhet nga te dy dhe jo te luftoje nje e tjetri te sillet keq?

Duhet nga te dy dhe jo te luftoje nje e tjetri te sillet keq?
Po normale ! Nese shef qe nga pala tjeter pas shum perpjekjeve nuk shef asnje kthim as interes normalisht qe e ke te kot pastaj !

• Përqafime
Reactions: .

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.