Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Valbone, Tropoje

centos

ⓃⒺⓉⒺⒹⓎ.ⒸⓄⓂ
ANETAR ✓
Regjistruar më
Dhj 13, 2004
Mesazhe
p1030722.jpg
img_4940.jpg

valbona-049.jpg
copy_of_p6272826.jpg
62060701_626052361203245_5955359923993469929_n.jpg

98301577_3581878245174689_1896831169081638912_n.jpg

Nga t'ua nis me liber shpie te gjithe atyre qe ndikuan ne tenderat e dhene te hec-eve ,duke nisur nga shpellari Berish,e deri te ai kok katrori corapekuq taulant Palla. :mad::(

Valbona! :(

Valbona nje perle e vendit tone qe akoma nuk e kam eksploruar.

Kam patur shume e shume foto nga ai vend i mrekullueshem por fatkeqesisht me jane fshire shumica
Nese do m jepet rasti te shkoj prap iki pa e mendu dy here

Ku eshte ekzaktesisht ketu, dhe keto shtepit jan tip hoteli apo jo?
Rruges për valbonë, tropojë..
Janë kafe se nuk kam hyre te te gjitha?

Nga youtube duket bukur ne realtà se di por jam ber kurjoze ta vizitoj.
Pyet fioren që para dy javësh ishte
Është një mrekulli ta vizitosh?

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.