Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Vazhdoni fjalinë

...nje femer Alpha.
Nga ato qe fusin koken poshte gushes se mashkuliit kur ai eshte gati per dyluftim.
Shume mendojne se ajo e ben nga frika,ne fakt e ben per te mbrojtur fytin e mashkullit te saj.

Ate qe nuk eshte ketu per nje ?

Attachments

• 3474ACE2-67C0-46C1-AF08-3C31ADC3F97A.jpeg
    3474ACE2-67C0-46C1-AF08-3C31ADC3F97A.jpeg
    877.2 KB · Shikuar: 3
Sonte ta kisha pran Mamin tim sa afer jemi por bashk nuk jemi jeta eshte shum e poshter ????????

• Përqafime
Reactions: ABC
Eh, sa do te doja veç Zoti e di♥️

Sa do doja qe muaji shkurt te mos egzistonte aq edhe me shum nga sonte ???????

• Përqafime
Reactions: ABC
Sa do te doja te jepja nje grusht dikujt por s'ma lejon edukata ime keshtu e le te acarohet me veten e tij

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.