Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Çfarë ndjeni në këtë moment, vuajtje,dashuri apo urrejtje?

As vete se di ?

Tani full of energy per fiskulture. ?

Kur shoh @Zana full, harxhoj kalori me mendje pa leviz as1 gisht!

ps. Ajo Netedy.com si ja del qe nuk thyhet se kuptoj !

Kur shoh @Zana full, harxhoj kalori me mendje pa leviz as1 gisht!

ps. Ajo Netedy.com si ja del qe nuk thyhet se kuptoj !

Ha ha ... very funny and I like it .?
Ajo Netedy.com eshte vertete bela se eshte e ngjitur ne dere...& I’m stuck with it ?.. plus nuk I ve dot tjeter edhe qe ta mbuloj lart .. is there any trick se qysh ta heq ate te ngjituren pa u thyer ? ?

Ha ha ... very funny and I like it .?
Ajo Netedy.com eshte vertete bela se eshte e ngjitur ne dere...& I’m stuck with it ?.. plus nuk I ve dot tjeter edhe qe ta mbuloj lart .. is there any trick se qysh ta heq ate te ngjituren pa u thyer ? ?
Mund te ta heq une !?
I insist!

Why honey ? Do u think I’m not good enough 2do it myself ??
Oh yeah, you are great... for squats ?

So why are you asking for tricks!?

I thought was an open invitation ?

But honey, its ok we can do it together (I mean removing your mirror from that door), of course after 24 of discussions - topic :

Oh yeah, you are great... for squats ?

So why are you asking for tricks!?

I thought was an open invitation ?

But honey, its ok we can do it together (I mean removing your mirror from that door), of course after 24 of discussions - topic :

Lere se me sa shikoj ke ndermend qe te thyesh pasqyren and mua . ???

Lere se me sa shikoj ke ndermend qe te thyesh pasqyren and mua . ???
Are you kidding me!?
Are you telling me that you are afraid from a guy with HK pants ?

Vetem ? pasqyren tende moj, vët e vët cop e çik ?

Are you kidding me!?
Are you telling me that you are afraid from a guy with HK pants ?

Vetem ? pasqyren tende moj, vët e vët cop e çik ?

Im not afraid or ur HK pants ha ha u are funny ? .. but I just don’t want you 2screw me just yet .???

Gjume

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.