Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

"Cfare quajne turp Shqiptaret"

Kam lexuar se "turpi" eshte mbrojtja e njeriut!
Por disa e mbajne ne personalitetin e tyre dhe disa jo!
Ndaj turpi per dike eshte: kur sheh veten ne pasqyre ajo çfare ndjen, " ta peshtyje ate fytyre apo ti buzeqeshe"

Per çdo gje eshte turp normal kur I bejne te tjeret jo vete ato qe flasin

ca nuk quajn turp thuaj se turp shqiptaret cdo gje e quajn,,e me pas kur ti shohesh pas nje kohe e bejn vet ata turpin,qe i degjoj qe e quajn tutp?

KNej nga ana ime?
Turp tvishesh me tgrisura,me bluze me bark jasht turp tvishesh pak e ‘zhveshur ‘
Turp tdalesh me i shok se ta bojn tdashur ?
Por qe mua e familjes time si prish pune se ca mendojn tjeret,fundja fundit jeten per vete Po e jetojmr jo per to?

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.