Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Ciftet virtuale ???

Nuk bej gara me meshkuj, jeni gjini e bute e duhet respektu, se dhe ashtu per nje fjale nxirrni lot! Jeni natyre delikate o @Çomi 😜😂
Ne me nje fjale ama dhe ju aq te lojtura jeni sa pa fjale fare e hudhni lotin sa i lot korkodirli🤪

Ne me nje fjale ama dhe ju aq te lojtura jeni sa pa fjale fare e hudhni lotin sa i lot korkodirli🤪
Te lojtura nese hedhim lot per njerez te cmend! :p Perndryshe te rrojn krokodilat! 😂

jam open mind un mi, e lej te bredhi :p
Po u bo 2 dit qe se shof :p thash ta kerkoj iher po ka mbyll dhe aida shtino emisionin se do e kisha ber 1 tentative :p
Te kerkojme njehere te gjejem Aida Shtinon deri sa ta gjejm vjen dhe @Nina , kete kishe apo tjera kerkoni me tjera i nderroni! Keshtu meshkujt te pasigurte nuk njehe historia! 😂

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.