Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Femrat kunder Meshkujve dhe anasjelltas!

centos

ⓃⒺⓉⒺⒹⓎ.ⒸⓄⓂ
ANETAR ✓
Regjistruar më
Dhj 13, 2004
Mesazhe
Le ta bejme kete bashkbisedim ne menyre shoqerore dhe te kulturuar pa kaluar ne Banalitete!!
Tema ne fjale do te thote qe:
Femrat mund ti citojne dicka per meshkujt,
Po ashtu dhe Meshkujt per femrat..!

ja ku po e filloj une!

FEMRAT jane si puna kokoshkave, te kenaqin por vetem per pak :p

/me heq corapet

Cila do me laje kembet? :p

Mos u mundo t'i kuptosh femrat.. Femrat kuptojne femrat, prandaj urrejne aq shume njera tjetren. :p

ja futen vrapit femrat ose po hajne thonjte nga inati ?

Vrapi them une, se thonjte sa i kan bere. :p

Iiiiiiiiiiiiiii maskilista ligersira dhe zhulca he doni me per belulin skeni turp ::cool::cool::cool:

/me i ve ban vetes tek kjo teme e mbushet kupen si meshkuj do bohem less

Ju e doni tju postoj nje video po skeni faj sma lejon ndergjegjia tju ul egon.

Meshkujt kujtojne se duhani i ben burra :p

do-not-try-to-understand-women-funny-quotes.jpg

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.