Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Kush ju mungon në këto momente?

Perqafimi i atij !

Prinderit e mi ?

Ai syri plot drit qe gjithmon me thosh
Do rregullohet mo .....

Nje mungesë e perhershme ....prinderit ?

Pse duhet tme mungoj dikush kur rruget e jetes jan te pafundme?
Dhe mbi tgjitha, nje dit do takohemi me cilin/en do.
Kshu qe zemra eshf bo per te punu per momentin qe jetojm, jo per te djeshmen e as per te nesermen.
Lum kush ka besim!

Mua Angelina Jolie... sa bukën e kemi hongër bashkë s'e ke idenë :p :p
E di se un tkam njoftu me at,po ajo tha hajke shum buk ky e skm hesap me mbajt shok me ?

• Haha
Reactions: A2.
E di se un tkam njoftu me at,po ajo tha hajke shum buk ky e skm hesap me mbajt shok me ?
lahperica ni her... qysh s'i vjen marre... gjithë ja kom pagu bukën edhe "konka" anku :p

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.