Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Mirësevini në shekullin njëzet e një. Këtu seksi është falas dhe dashuria kushton.

Tragjedi telenovelash.
Varet si je mesuar dhe cfar objektive ke....
Varet liveli jetes.
Esht nje shprehje; e mira ska fund.
Por mos harroni se as e keqja ska fund.
Filozofi e shpikur nga un.
Knaqu per ate q ke duke mbajtur kshu ekuilibrin mendor dhe mos t biesh n trishtim por perdore ate miresi te paket qe ke per te arritur me lart.

Ajo çka paguajme per dashurine nuk ka çmim!
Sa per seksin t'keqen motra ka hyzmyqarë dhe hallexhesha qe jane gati 24/7.

Epo dikujt dhe mund ti hasi sharra ne gozhd por nuk esht se jane te gjithe njejte

Esht dikush atje jasht per secilin nga ne ...
Thjesht sduhet te humbet besimi sepse ka njerez te mire sa duash

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.