Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Thënia e ditës

You can’t control how some people will treat you or what they will say about you.

But you can control how you can react to it ?

Mos u maj se je, mos u maj se ke !

P.s jo per gje po coronaV t'a shtrin kabllin

Nje proverb arab thote;
Mos thuaj cdo gje qe di,
mos bej cdo gje qe mundesh,
mos beso cdo gje qe degjon,
e mos shpenzo cdo gje qe ke.
Sepse....
Kur thua cdo gje qe di,
kur ben cdo gje qe di,
kur beson cdo gje qe degjon,
kur shpenzon cdo gje qe ke.
Shume here....
Thote gjera qe nuk duhet te thote,
ben ate qe s'duhet te bej.
Gjykon ate qe nuk sheh,
e shpenzon ate qe nuk ka.

Pjese e nje kenge
Oj lulije ti pse sma le
Pse me fute te gjall ne dhe

The nature of rain is the same, but it makes thorns ?grow in the marshes and flowers in the gardens ?

Duam të bëhemi Zotër, dhe kjo na pengon të bëhemi njerëz.

"Përderisa nata largohet, atëherë edhe sprovat do të largohen, dhembjet do të shuhen dhe brengat do të lehtësohen"

(Muhammed El-Ivadi)

Kur ti te kesh kuptuar vlerat e mia! Une doe kem haruar ekzistencen tende.

Çdo gjë fillon e vogël pastaj rritet, perveç fatkeqësisë, e cila fillon e madhe pastaj zvogëlohet.

Nasir Ibn Jesari

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.