Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Tregoni dicka rreth jush !?

Jam zeher..:D

Me vjen ne mendje kjo shprehje:

“Përditë shoh qartë e ma qartë, dhe vuej thellë e ma thellë...”.

Migjeni

Aww une??
Per tu pire ne kupe jam:p

Jom baxhoja madh i ketij siper :p

Jam kaq e thjeshtë ... ose e dini ju këtë ? :p

Jam kokefort, madje shum sado te ndihem keq sta jap kenaqesin te le te dal e jotja. Por kam nje difekt qe afeksionohem e kur e bej , ste largoj dot kollaj , per kush e kupton.

Dua nuse :p

Ncuk... o aty te Drini o askund.. Btw, shkruhet mbleseri ose shkuesi, por who cares, shkoz sounds sexy :p.

Tema: Vishem me gri dhe te zeza :p

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.