Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Batuta

Punet e qeverrise jane te renda o zoti Maliq, nuk i kuptojme dot ne!?

• Kiss
Reactions: .
"Kush ma lepiu gjalpin?"

• Pëlqej
Pse e ngre kapelen ti sa her kalojn ballistet
Keto si di une, vetem ato filmat qe shikon mami im te djelave, i vendos 100 here sa nuk rrihet ne sallon.
E ke ne terezi ti thote po me keto filma jemi rritur?♥️

C'eshte kjo pune or Pjeter? Memecit na i erdhi goja! Lere memecin te flase, se ka 20 vjet qe hesht!(operacioni zjarri)

Keto si di une, vetem ato filmat qe shikon mami im te djelave, i vendos 100 here sa nuk rrihet ne sallon.
E ke ne terezi ti thote po me keto filma jemi rritur?♥
Jan plot me batuta te gjetura
Kan nje sarkazem e nje humor shume te bukur

• Kiss
"Temen cte qelluar qe beni ju"

Mato evlat! Qemaneja nuk paska qelluar Fizet, por mullaret.?

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.