Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Cfare tifozash ka me shume forumi ??

@iMp4Ct megjithe respektin qe kam
Folu se smarin veshh :)

Eshte djall I maskuar si dele ai dor
Hahaaahahahaaha

Nese Interi ose Milani nuk eshte ekip i madh pse kane kaq shume tifoza?

Gjithsesi historine e Milanit nuk ka te krahasuar.

Dhe ju Interista Milanista Juventine mos harroni qe lojtaret e medhenj i perkisnin dikur S.S. LAZIO

Po kur flet dhe juventini per fat e per dallavere... Ky o kulmi ????

E mori në qafë wanda nara dhe icardin që vdektë o zot:(

Nuk para i ndjek rregullisht , se jam Man United me ? ... ama skudra qe kam me shume simpati eshte:

ABE03-B45-CF44-4365-BB26-AB1-FF8-E1-BF5-A.jpg

Megjithese megjithese ne k’tej Nuk e kemi shume qejf Ronaldon, me ate gafen qe beri para ca viteve ?

Nuk para i ndjek rregullisht , se jam Man United me ? ... ama skudra qe kam me shume simpati eshte:

ABE03-B45-CF44-4365-BB26-AB1-FF8-E1-BF5-A.jpg

Megjithese megjithese ne k’tej Nuk e kemi shume qejf Ronaldon, me ate gafen qe beri para ca viteve ?

Cdeshe o zana ishe mire

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.