Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Vazhdoni fjalinë

Ckemi ? Mire...Siiiii ........

....kishin frike per kete gje se mos i zbulonin :D Dhe vendosen nje kod te veçante :p Kur ai te shkruante 1 do te thoshte puthje, nr 2 perfaqesonte.....

Hugso buzeqesh sa me shume qe te buzeqeshe edhe cupa me siper. ;)

dhe te dy bashke vendosen qe te maskoheshin çik, ju shkoi ne mendje perdorimi i VPN. Por kishin nje problem kishin hall se i zbulonin e keshtu vendosen....

vendosen qe te merren me kotesine qe i afronte ambienti perreth packa se mendja e ngushte e tyre u thoshte qe po benin dicka shume te dobishme.

Dhe rane ne dashuri me germa

Kemben une me miell te bardh do ta lyej per ty

Kete mesova sot, qe dhe sapuni ben punen e vet kur hahet per djathte.

Ps: se harrova gjak e dhjom ju boft :D

Plonci bohet pace, ne i ngopt o zot te babziturit. :p

Ne epokën e gurit dashuria shprehej me gjeste.

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.