Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

A Do Te Krijonit Nje Lidhje Shoqerore,Dashurore Me Forumistat/et Dhe Chatistat/et???????

Gjithcka niset si nji shoqëri e mire... por me voneee kuptojme se sa shume jemi afeksionuar pas atij personi

Dashuria sekziston per tjerat flasim!

• Kiss
Reactions: Zap
Kujt i besova ktu e ja hapa zemren per shoqni me dul si ajo fjala dardh me bisht dmth me dol ma i keq se armiku tash e mbas shofim se kush osht artina do e shifni edhe ju☺?

Shoqerore ehe pse jo tjerat smundem se un gomarin du ta parkoj ne vathe jo ne lavanan :)

Pse jo kurr mos thuaj kurr jetes dhe njeriut si dihet ndjenta ste pyt nga je apo nga vjen thjesht te kaplon hmm un them ist ok mundem po te jet personi qe ika vyrtytet e mija .

Po

Sigurisht qe po, ka njerez qe kane shpirtin e bukur dhe zemren e mire pertej gjithckaje!

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.