Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Alergji ndaj fesë!

Dhe per te dhene te tjera detaje po ashtu shume te debatuar eshte masakra e Banū Quraiẓa. Nje fis hebre te cilet u dorezuan pa kushte perseri paten nje fat tragjik. Burrat u vrane te gjithe femrat dhe femije ose u shiten ose u mbajten si skllever.
Meir J. Kister: The Massacre of the Banū Quraiẓa: A re-examination of a tradition. Në: Jerusalem Studies in Arabic and Islam 8 (1986). f. 61–96
.......
Fiset më të mëdha rreth Mekkës dhe al-Ta'if-it (Thakif ose Havâzin) u shfuqizuan në janar 630. Këta të fundit arritën të thyhen nga trupat myslimane vetëm me shumë zor në el-Hunain gjatë rrugës për në et-Ta'if, gjë për të cilën informon kurani vetë:

Zoti ju ka ndihmuar (që megjithatë) të fitoni në shumë, (ashtu si) edhe në ditën e Hunain-it, atëherë (kur) turma juaj (e madhe) ju pëlqeu (duke ju bërë të vetësigurtë). Por ajo nuk ju vleu aspak, dhe ju u frikësuat e u brengosët. Dhe i kthyet shpinën (armikut, morrët arratinë). Pastaj Zoti çoi nga lart sakina-n të dërguarit të tij dhe besimtarëve dhe dërgoi (lart nga qielli) trupa (për t'ju ndihmuar) që ju nuk i patë me sy dhe i ndëshkoi të pafetë. Ky është shpërblimi për ata që janë të pafe.“ (9:25–26)

Politika kundra fiseve çifute manifestohej në kërcënimin për shpronësim nga toka dhe pasuria gjë që është trashëguar si në historiografi ashtu edhe në përmbledhjet autentike të hadithit të el-Buhari-t dhe Muslim ibn el-Haxhaxh-it dhe me të cilën më vonë arsyetohet nga ana ligjore në librat e kodeve të ligjeve. Tek el-Buhari thuhet në një rrëfim të Abu Huraira-s, shokut të profetit:[62]

Kur po rrinim në xhami erdhi i dërguari i Zotit tek ne dhe tha: ,Ejani (me mua të shkojmë) tek çifutët‘. Ne dolëm dhe morrëm rrugën deri sa arritëm tek shkollat (sinagogat) e tyre. Aty profeti u doli atyre përpara dhe u thirri: ,Çifutë! Pranojeni islamin dhe do t'i keni punët mirë.‘ Ata ia kthyen: ,Abu 'l-Kazim, ti ke prurë lajmin.‘ Ai iu përgjigj: ,Këtë dua edhe unë‘ dhe u thirri për herë të dytë, kurse çifutët u përgjigjën: ,Abu 'l-Kazim, ti ke prurë lajmin.‘ Dhe ai u thirri për herë të tretë duke thënë: ,Ta dini se toka i takon Zotit dhe profetit të tij dhe unë do t'ju dëboj (prej këtu). Kush prej jush ka pronë, ta shesë. Në rast se ai këtë nuk e bën, ta dini se toka i takon Zotit dhe profetit të tij.‘



Toleranca ndaj feve te tjera! Gadishulli arabik ne ate kohe ka pasur shume hebrenj si dhe te krishtere. Gadishulli arabik u spastrua totalisht nga keto dy besime. Toleranca fetare perdorej me shume standarte sipas qellimeve te kohes dhe te momentit. Dhe po flasim per arabe te feve te tjera jo popuj te ardhur me besime te tjera ne arabi.

Keto qe solla jane direkt ne kohen dhe nen veprimtarine e Profetit te tjeret me vone spo merrem fare ata edhe mund ti jusrifikojme si te devijuar nga feja.
 
Dhe per te dhene te tjera detaje po ashtu shume te debatuar eshte masakra e Banū Quraiẓa. Nje fis hebre te cilet u dorezuan pa kushte perseri paten nje fat tragjik. Burrat u vrane te gjithe femrat dhe femije ose u shiten ose u mbajten si skllever.

Po flasim per fisin Benu Kurejdha. Kjo qe e ke cekur ti, nderlidhet me "Betejen e Hendekut". Gjate kesaj beteje, fisi kurejsh dhe aleatet e tyre, duke pare qe kishin mbetur te paaktivizuar, filluan te mendojne ne alternativa te tjera. Keshtu menduan qe te kerkojne ndihme nga fisi cifut Benu Kurejdha, me te cilet Profeti a.s. kishte nenshkruar traktatin (kushtetuten) dhe ata e kishin pranuar. Atyre do tu kerkonin qe te sulmonin femijët dhe grate e muslimaneve nga brenda. Kjo do te bente qe muslimanet te largoheshin nga hendeku per tek familjet e tyre dhe kurejshet do mund ta kalonin hendekun. Me kete do i rrethonin muslimanet nga lart dhe nga poshte. Rrethimi zgjati 24 dite.

Fisi Benu Kurejdha kishte shkelur marreveshjen qe kishin bere me muslimanet, andaj, pas fitores se muslimaneve ne ate beteje, ata pranuan gjykimin e Sad ibnu Muadhit, pra, te vritet t'gjithe burrat qe kishin shkelur marreveshjen dhe kishin marre pjese ne lufte kunder muslimaneve, grate te merren si roberesha dhe tu konfiskohen pasurite.

Megjithese Islami eshte fe e paqes dhe meshires, tradhetine dhe pabesine ndaj atdheut dhe bashkekombasve, nuk e fal. Ata te gjithe kishin marre pjese ne kete tradheti. Pabesia e tyre nuk ishte si ajo e Benu Nedir, te cilet Profeti a.s. i detyroi te shpernguleshin nga tokat e tyre. Benu Kurejda u treguan te pabese mu ne kohe lufte dhe po te kishin hyre ne veprim, ky do te ishte fundi i muslimaneve.

Dicka tjeter qe e justifikon vrasjen e te gjithe burrave te fisit, eshte se ne Medine jetonin dhe hipokritet, t'cilet dhe ata prisnin castin per t'vepruar kunder Profetit a.s. dhe muslimaneve. Nese Profeti a.s. do e toleronte veprimin e Benu Kurejdha, kjo do i nxiste dhe me shume hipokritet ne veprime kunder muslimaneve.

Shtojce:

Disa orientaliste lidhur me kete pike thone qe Profeti a.s. e kishte ne plan qe ti deboje dhe ti vrase cifutet, qe me ardhjen ne Medine dhe priste vetem rastin e volitshem.

Ajo qe e kundershton fuqishem dicka te tille eshte se Profeti a.s. me te arritur ne Medine nenshkroi se bashku me cifutet dhe t'gjithe banoret e tjere, traktatin (kushtetuten) ku cifutet konsideroheshin si nje bashkesi me muslimanet dhe banorët e tjere, dhe kishin te drejtat dhe detyrat e tyre.

Profeti a.s. e dinte se duke qene Profet i fundit, nje marreveshje e tille, do te lexohej dhe degjohej deri ne diten e fundit te kesaj bote. Per kete, nese do kishte si qellim eleminimin e cifuteve qe ne fillim, nuk do kishte nenshkruar marreveshje me ta.


p.s.

Kur permend te ashtuquajturin "fatin tragjik" te benu kurejdhes, perse nuk e permend marreveshjen qe shkelen ky fis, ku me tradhtine qe e bene, masakruan 3000 muslimane dhe familjet e tyre. Kjo eshte historia, postoje heren tjeter full version, lexo pak edhe nga historian musliman, mos u be "Alergjik"




Ky është shpërblimi për ata që janë të pafe.“ (9:25–26)

Si quhen muslimanet nga fete e tjera? A quhen te pafe? A nuk ishte thirrja e Papave per luften e shenjte ne Jerusalem, qe t'i clirojme tokat e shenjta nga te pafete (muslimanet sipas tyre) :D ?



Politika kundra fiseve çifute manifestohej në kërcënimin për shpronësim nga toka dhe pasuria gjë që është trashëguar si në historiografi ashtu edhe në përmbledhjet autentike të hadithit të el-Buhari-t dhe Muslim ibn el-Haxhaxh-it dhe me të cilën më vonë arsyetohet nga ana ligjore në librat e kodeve të ligjeve. Tek el-Buhari thuhet në një rrëfim të Abu Huraira-s, shokut të profetit:[62]

Kur po rrinim në xhami erdhi i dërguari i Zotit tek ne dhe tha: ,Ejani (me mua të shkojmë) tek çifutët‘. Ne dolëm dhe morrëm rrugën deri sa arritëm tek shkollat (sinagogat) e tyre. Aty profeti u doli atyre përpara dhe u thirri: ,Çifutë! Pranojeni islamin dhe do t'i keni punët mirë.‘ Ata ia kthyen: ,Abu 'l-Kazim, ti ke prurë lajmin.‘ Ai iu përgjigj: ,Këtë dua edhe unë‘ dhe u thirri për herë të dytë, kurse çifutët u përgjigjën: ,Abu 'l-Kazim, ti ke prurë lajmin.‘ Dhe ai u thirri për herë të tretë duke thënë: ,Ta dini se toka i takon Zotit dhe profetit të tij dhe unë do t'ju dëboj (prej këtu). Kush prej jush ka pronë, ta shesë. Në rast se ai këtë nuk e bën, ta dini se toka i takon Zotit dhe profetit të tij.‘


Mos me flit nga wikipedia te lutem.

Screenshot_1.png
 
  • Yll
Reactions: A2.
Po flasim per fisin Benu Kurejdha. Kjo qe e ke cekur ti, nderlidhet me "Betejen e Hendekut". Gjate kesaj beteje, fisi kurejsh dhe aleatet e tyre, duke pare qe kishin mbetur te paaktivizuar, filluan te mendojne ne alternativa te tjera. Keshtu menduan qe te kerkojne ndihme nga fisi cifut Benu Kurejdha, me te cilet Profeti a.s. kishte nenshkruar traktatin (kushtetuten) dhe ata e kishin pranuar. Atyre do tu kerkonin qe te sulmonin femijët dhe grate e muslimaneve nga brenda. Kjo do te bente qe muslimanet te largoheshin nga hendeku per tek familjet e tyre dhe kurejshet do mund ta kalonin hendekun. Me kete do i rrethonin muslimanet nga lart dhe nga poshte. Rrethimi zgjati 24 dite.

Fisi Benu Kurejdha kishte shkelur marreveshjen qe kishin bere me muslimanet, andaj, pas fitores se muslimaneve ne ate beteje, ata pranuan gjykimin e Sad ibnu Muadhit, pra, te vritet t'gjithe burrat qe kishin shkelur marreveshjen dhe kishin marre pjese ne lufte kunder muslimaneve, grate te merren si roberesha dhe tu konfiskohen pasurite.

Megjithese Islami eshte fe e paqes dhe meshires, tradhetine dhe pabesine ndaj atdheut dhe bashkekombasve, nuk e fal. Ata te gjithe kishin marre pjese ne kete tradheti. Pabesia e tyre nuk ishte si ajo e Benu Nedir, te cilet Profeti a.s. i detyroi te shpernguleshin nga tokat e tyre. Benu Kurejda u treguan te pabese mu ne kohe lufte dhe po te kishin hyre ne veprim, ky do te ishte fundi i muslimaneve.

Dicka tjeter qe e justifikon vrasjen e te gjithe burrave te fisit, eshte se ne Medine jetonin dhe hipokritet, t'cilet dhe ata prisnin castin per t'vepruar kunder Profetit a.s. dhe muslimaneve. Nese Profeti a.s. do e toleronte veprimin e Benu Kurejdha, kjo do i nxiste dhe me shume hipokritet ne veprime kunder muslimaneve.

Shtojce:

Disa orientaliste lidhur me kete pike thone qe Profeti a.s. e kishte ne plan qe ti deboje dhe ti vrase cifutet, qe me ardhjen ne Medine dhe priste vetem rastin e volitshem.

Ajo qe e kundershton fuqishem dicka te tille eshte se Profeti a.s. me te arritur ne Medine nenshkroi se bashku me cifutet dhe t'gjithe banoret e tjere, traktatin (kushtetuten) ku cifutet konsideroheshin si nje bashkesi me muslimanet dhe banorët e tjere, dhe kishin te drejtat dhe detyrat e tyre.

Profeti a.s. e dinte se duke qene Profet i fundit, nje marreveshje e tille, do te lexohej dhe degjohej deri ne diten e fundit te kesaj bote. Per kete, nese do kishte si qellim eleminimin e cifuteve qe ne fillim, nuk do kishte nenshkruar marreveshje me ta.


p.s.

Kur permend te ashtuquajturin "fatin tragjik" te benu kurejdhes, perse nuk e permend marreveshjen qe shkelen ky fis, ku me tradhtine qe e bene, masakruan 3000 muslimane dhe familjet e tyre. Kjo eshte historia, postoje heren tjeter full version, lexo pak edhe nga historian musliman, mos u be "Alergjik"






Si quhen muslimanet nga fete e tjera? A quhen te pafe? A nuk ishte thirrja e Papave per luften e shenjte ne Jerusalem, qe t'i clirojme tokat e shenjta nga te pafete (muslimanet sipas tyre) :D ?






Mos me flit nga wikipedia te lutem.

View attachment 111205

Me duket me the njehere shendet!
A kthehet njeriu perseri pasi te le biseden dhe te thote shendet?
 
Gjdo fej rrespektoj por per tu martuar do doja siq jam.un Muslimane
 
  • Përqafime
Reactions: A2.
Me duket me the njehere shendet!
A kthehet njeriu perseri pasi te le biseden dhe te thote shendet?

Ah, e dija se ne mungese te argumentit, e kthen ne personale.

Mire mire, sjam zene mat asnjehere ndaj smund te ta besoj ndjenjen tende tani.
 
Ah, e dija se ne mungese te argumentit, e kthen ne personale.

Mire mire, sjam zene mat asnjehere ndaj smund te ta besoj ndjenjen tende tani.

Po une se marr personale dhe as jam zene mat.
Hadithet ngado ti marresh njesoj jane. Une ne internet i marr se nuk i mbaj ne shtepi ajo dihet, e as permendesh nuk i di. As juve nuk i dini jo me une, pak raste me keni ardhur ju me copy paste ketu? Pune e madhe ca do bejme duhet te dime cdo gje permendesh te mbaj autoresine tone ketu?

Ti me tregon arsyet se perse u be masakra. Kurse une nuk jam per te gjetur arsyet sepse kane 2 mije vjet qe jane ne lufte me njeri tjetrin e nuk e kane gjetur dot te drejten jo me ta gjej une dhe ti.
Kur une te sjelle pjese nga aktet e luftes dhe te dhunes nga ana qofte e Profetit apo te ndonje pasardhesi eshte thjesht te te them se jane njesoj me ata te tjeret te pafe qe po ashtu ju quajne te pafe.

Arsyeja nuk ishte ne fakt cilesimi si te pafe por te fati qe u kushton te pafeve! Dhe fati ishte i njeti me ata qe sapo kishin humbur e ishin vrare ne lufte.

Ti kujton se kam me shume simpati per krishterimin?! Ne fakt ata kane qene me keq. Kane bere shume me keq por duskutimi eshte fokusuar te Islami meqe vetem ju po beheni te gjalle ketu.


Gjithsesi une diskutimin e kam lene ...te pakten skam cte them me shume sepse u fol e sterfol nuk eshte se do bindim sesben njeri tjetrin.

Dicka duhet te dish se panvaresisht se sa kapem une duke nxjerr vetem argumentat kunder, e bej qellimisht qe mos te fshihen sepse e di qe besimtaret nuk i nxjerrin apo i anashkalojne. Per pjesen tjeter ne fakt une jam deri diku dakort se feja ne vetvete dhe cdo fe ka gjithsesi anen e vete shume te mire nese perdoret sic duhet. Dhe nuk eshte e vertete se jam aq alergjik ndaj fese, e asaj Islame biles kam kusherinj te pare qe i kam hoxhe. Te siguroj qe skam asnje problem me ate, kaloj shume mire panvaresisht se kemi sejcili bindjet e veta.

Kaq kisha une nuk po merrem me me arguenta e gjera se eshte ekote plus qe skam dhe nerva te shkruaj kaq shume.
Ne fund fare besoj jemi te gjithe miq e shoke, kjo ka rendesi. Per mua keto jane vec diskutime qe i bej me kenaqesi, te ndihmojne edhe te kuptosh me teper ne lidhje me arguemtin. Kete e shoh une me te rendesishme se sa te arrij me domosdo te "kem te drejte".
 
Po une se marr personale dhe as jam zene mat.



Nese s'je zene mat, atehere mos u merr me mua cfare t'kam thene, shendet apo jo. Ketu jemi secili per t'postuar argumente/fakte, gje qe vazhdimisht e ke bere, dhe kur te tjeret te pergjigjen me kunder argumente, kapesh me ta, ne kete rast me mua.

Ti me tregon arsyet se perse u be masakra. Kurse une nuk jam per te gjetur arsyet sepse kane 2 mije vjet qe jane ne lufte me njeri tjetrin e nuk e kane gjetur dot te drejten jo me ta gjej une dhe ti.

Arsyet qe t'i solla rreth asaj lufte, t'gjitha jane te argumentuara me hadithe. Nese ti qe thua nuk po merrem me argumente e gjera se eshte e kote dhe s'kam nerva, si te kuptohet i tere materiali qe solle deri dje me hadithe? Pra, kur ti si jo-fetar, jo praktikues, deshiron te diskutosh dicka ne lidhje me Islamin, ke te drejte te sjellesh hadithe, e ne duhet t'i besojme ashtu sic i beson dhe kupton ti, ndersa ne kur te replikojme ty me kunderargumente, s'paske nerva?
Kjo nuk eshte ceshtje nervash, eshte ceshtje kapaciteti dhe deshire per tu ballafaquar me t'verteten. Tamam sic eshte personi alergjik, ndaj nje ushqimi te caktuar, nuk e han, nuk e pin, sepse behet alergji, keshtu puna jote. Deshiron te jesh i qete nga realiteti, preferon te jetosh me genjeshtra, t'befshin mire atehere lool.


Sic tha i nderuari @A2. , ta gjykosh luften e UCK-se, ne baze te historise serbe, te njejten gje e ben edhe ti ne disa raste.
 
  • Pëlqej
Reactions: A2.
Nese s'je zene mat, atehere mos u merr me mua cfare t'kam thene, shendet apo jo. Ketu jemi secili per t'postuar argumente/fakte, gje qe vazhdimisht e ke bere, dhe kur te tjeret te pergjigjen me kunder argumente, kapesh me ta, ne kete rast me mua.



Arsyet qe t'i solla rreth asaj lufte, t'gjitha jane te argumentuara me hadithe. Nese ti qe thua nuk po merrem me argumente e gjera se eshte e kote dhe s'kam nerva, si te kuptohet i tere materiali qe solle deri dje me hadithe? Pra, kur ti si jo-fetar, jo praktikues, deshiron te diskutosh dicka ne lidhje me Islamin, ke te drejte te sjellesh hadithe, e ne duhet t'i besojme ashtu sic i beson dhe kupton ti, ndersa ne kur te replikojme ty me kunderargumente, s'paske nerva?
Kjo nuk eshte ceshtje nervash, eshte ceshtje kapaciteti dhe deshire per tu ballafaquar me t'verteten. Tamam sic eshte personi alergjik, ndaj nje ushqimi te caktuar, nuk e han, nuk e pin, sepse behet alergji, keshtu puna jote. Deshiron te jesh i qete nga realiteti, preferon te jetosh me genjeshtra, t'befshin mire atehere lool.


Sic tha i nderuari @A2. , ta gjykosh luften e UCK-se, ne baze te historise serbe, te njejten gje e ben edhe ti ne disa raste.

Ore sme ke zene mat pse fiksohesh kot.skam thene kurre qe ne hadithe lufta eshte e pajustifikuar. Po ne hadithe lufta eshte e justifikuar sipas kendveshtrimit te atyre qe e kane shkruar.
Argmentin e solla te postimi i fundir qe i bera A2 dhe i solla variantin e historiani Bizantin. Ai sipas te vetes kishte arsye te tjera perse u futen ne lufte me muslumanet.
Se kush ka te drejte une nuk e gjej dot, ti ke bindjen tende mendoje si te duash. Une doja vetem te thoja se jane shume raste lufte, qofte ne gadishullin arabik, me paganet, me te krishteret me hebrenjte aty, plus me pas gjithandej nga vazhdua lufta. Dhe kjo mua me ben te dyshoj se gjithe kjo lufte ska qene e gjirha e justifikuar e se perhapja e fese islame ska qene aq paqesore. Ne fakt une jam i sigurt per kete.
Juve doni ta shihni ashtu si e shihni ju e une skam me nerva vella se skam ctu sjelle me sepse donit histori sipas fese islame jua solla, donit histori me autore te tjere jua solla. Juve keni perseri mendimin tuaj e une nuk kam ardhur ketu ti mbush mendjen njerezve me sesben.

Po te ka ngecur klecka ty me duket e tani do te kapesh sesben se ishe ti qe ngece e me the shendet, nuk ngeca une.


E saper serbe e kosovar duke qene se jemi sot e i kemi pare me syte tane e dime te verteten. Por mendo pas disa shekujsh, sa e veshtire do jete.
Une se di se si sot ti apo kushdo ne lidhje me besimin qe ka eshte aq i sigurt ae eshte pikerisht ne ate te drejte!
Nje njeri i arsyeshem do mundohej njehere te informohej me shume mbi ate qe beson si absolutisht te vertete.
 
sepse donit histori sipas fese islame jua solla, donit histori me autore te tjere jua solla

Pikerisht ketu eshte problemi. Mund te sjellesh akoma ne vazhdim, por njeriu beson ate qe do. Ndersa une besoj ate qe ka argumente me te shendosha dhe me te shumta. Ti beson sepse don keshtu te jete si mendon, ndersa une pervec se besoj se i perkas besimit Islam dhe bindshem e di se nuk eshte perhapur me lufte Islami, ka nje kallaballek argumente dhe historiane jo-Islam qe flasin dhe e mbeshtesin po te njejtin mendim apo kane te njejtat argumente me ato te historianeve musliman.
Qe dmth se argumentet apo historianet qe mbeshtesin mendimin tende jane shume te pakte ne krahasim me ata qe flasin te kunderten. Nese je njeriu qe flet me argumente, mund te flasim deri ne mengjes, me shendet a pa shendet xD

Por nese deshiron symbyllurazi te terhiqesh nga diskutimi ne mungese te fakteve, mirembetsh, por mos shtrembero temen.
 
Pikerisht ketu eshte problemi. Mund te sjellesh akoma ne vazhdim, por njeriu beson ate qe do. Ndersa une besoj ate qe ka argumente me te shendosha dhe me te shumta. Ti beson sepse don keshtu te jete si mendon, ndersa une pervec se besoj se i perkas besimit Islam dhe bindshem e di se nuk eshte perhapur me lufte Islami, ka nje kallaballek argumente dhe historiane jo-Islam qe flasin dhe e mbeshtesin po te njejtin mendim apo kane te njejtat argumente me ato te historianeve musliman.
Qe dmth se argumentet apo historianet qe mbeshtesin mendimin tende jane shume te pakte ne krahasim me ata qe flasin te kunderten. Nese je njeriu qe flet me argumente, mund te flasim deri ne mengjes, me shendet a pa shendet xD

Por nese deshiron symbyllurazi te terhiqesh nga diskutimi ne mungese te fakteve, mirembetsh, por mos shtrembero temen.

Tani po me flete dhe per histori te mirefillte dhe do dhe prova e arguemente! Nuk mban mend cfare ke thene, kur une te solla hostorianin qe kish bere biografine e Profetit te se more ne konsiderate sepse sipas ty historine e dese tuaj e gjen vetem ne librat tuaj.
Une u lodha duke u marr me kontraditat tuaja, diskutimit e iku lezeti. Une nuk diskutoje oer nerva une diskutoj pwr qejf.

Keshtu qe po te jap plotesisht te drejte ty me argumentat e tua.
Shendet!
 
Une nuk diskutoje oer nerva une diskutoj pwr qejf.

Kaq kisha une nuk po merrem me me arguenta e gjera se eshte ekote plus qe skam dhe nerva te shkruaj kaq shume.


???
 
Fillimisht të faleminderit që more mundin të më replikoje, por sërish jemi larg dhe anash temës. Prandaj përpara të të replikoj dua të ta bëj një propozim. Sepse në këtë mënyrë është e pamundur të debatohet. Atë që dua ta them po përpiqem të shpjegoj përmes një metafore. Le ta marrim si metafor për fenë, një shtëpi. Tani unë dua të përqëndrohemi e të flasim për shtëpinë, mënyrën si është ndërtuar, me çfarë materiali, kush e ndërtoi etj. Ti po insiston të flasësh për banorët e saj. Ndërsa kur fletë për shtëpinë, ne akoma nuk i kemi sqaruar themelet e saj, e ti kapesh për ngjyrën dhe llojin e tjegullave që ka në kulm. Tani po e lëmë metaforën, e po i kthemi diskutimit, nuk po them që luftërat në të cilat u përfshin myslimanët nuk duhet të diskutohen dhe është një temë tabu, vetëm po them që t'i marrim gjërat me rradhë. Prandaj propozimi im për të vazhduar këtë diskutim është si vijon:
  • Zgjedhe temën, duke e kufizuar deri në detaje. Nëse do të flasim për luftë, flasim, por s'mund të flasim në të njëjtën kohë edhe rolin e gruas në Islam. Nëse do të flasim për gruan në Islam, lëre luftën anash. Nëse do të flasim për taksën lëri luftërat dhe gratë... etj
  • Të dakordohemi për referencat. Sepse nëse nuk dakordohemi mbi referencat atëherë s'di në ç'llojë mënyre mund të vazhdojmë diskutimin, Unë të them referencat që solle s'janë të pranushme për mua, edhe ti më thua njëjtë, nuk e di ku ngel pastaj diskutimi.
  • Na trego ku qëndron me bindje, në mënyrë që të mund të bëjmë krahasimin. Për shembull nëse je liberal, na trego në ç'lloj liberalizimi beson, cili shtet është model për ty në botën e sotshme? Nëse je socialist, na trego për raportin e fesë me shtetin dhe mënyrën se si e rregullon çështjen që e hap për diskutim, nëse je konservator, në çfarë vlera beson? etj etj.... Sepse në këtë mënyrë po na sulmon nga kështjellat e huaja, duam ta dimë nga cila kështjellë na sulmon.

Tani me Bismilah, po të replikoj vetëm në këtë postim vijues, me të tjerat s'pajtohem por meqë nuk diskutoje drejpërdrejt me mua, s'po hyj në mes:

@A2.

Shume nga ato qe the jane perseritje te atyre cka thame me pare dhe sdua te rikthehem perseri.

Meqe termi kontradiktore ste pelqen, ateher po pranojme termin tend te "ndrsyhem" gje qe nuk me ndryshon asgje ne arsyetimin tim. Thjeshte loje fjalesh per mua. Nese dy intepretime, apo ajete, apo cfaredo qofshib jane te ndryshem nga njeri tjetri do te thote se nuk ka qartesi dhe sdihet si duhet te jete apo si duhet bere ne nje rast apo ne nje tjeter!
Une dyshoj shume se paqartesi te tilla vijne direkt nga fjala e Zotit. Tani kush do le ta besoje kush sdo shyqyre sot kemi ate liri qe te mendojme e besojme cte duam.
Është shumë me rëndësi të definohen gjërat, i ndryshëm dhe i kundërt s'është dhe s'ka qenë kurrë kuptim i njëjtë. Nuk janë lojra fjalësh, janë mirëpërdorim ose keqpërdorim i tyre!
Plotë ka ajete ka me shumë interpretime dhe të gjitha janë të sakta. Sepse secili interpretim shpjegon diçka që s'ka shpjeguar tjetri. Por, për t'i kuptuar këto unë tani duhet të kthehem e të flas për mënyrën e tefsirit, llojet e tij, etj. Duhet të flas edhe usul fikh, baza të jurisprudencës, dhe kjo do ia ndryshonte komplet rrjedhën diskutimit. Prandaj po të them me një shembull tjetër, një grup i shokëve të Profetit u porositën nga ai që të mos e falnin namazin e Ikindisë përpara se të arrinin tek fisi Benu Kurejdha, por rrugës u vonuan dhe s'kishin mundësi të arrinin në destinacionin e tyre, pa dal koha e faljes së Ikindisë, kështu që një grup u falën rrugës akoma pa arritur në destinacion, ndërsa grupi tjetër refuzuan të thyenin urdhërin e Profetit kështu që u falen jashtë kohës së namazit pasi arritën atje në destinacion. Të dy palët shkuan tek Profeti në mënyrë që të gjykojë kush kishte të drejtë, dhe Profeti nuk e çortoi asnjërën pal. Me këtë shembull dua të të tregoj se në Islam pranohen plotë herë interpretime të ndryshme, edhe atëherë kur janë kundërthënëse e lëre më kur u gjen një emërues të përbashkët.
Për ne që i njohim shkencat rreth Kuranit, këto 'paqartësi' s'jan paqartësi por janë pjesa më e jashtëzakonshme e Kuranit, ku Zoti na jep mundësi neve të interpretojmë fjalë të Tij, gjithherë duke ndjek shembuj të sjellë nga vet Zoti, kur një pjesë e Kuranit interpreton pjesën tjetër. Duke ndjekur këtë metod, Kurani vlerësohet si një burim i pashtershëm i njohurive, dhe sa herë që e lexon të njëjtin ajet nëse thellohesh në të gjenë akoma më shumë dobi e mësime të panumërta. Vetëm për 3-4 fjalë të Profetit, një dijetarë i madh, Imam Shafiu, i nxorri mbi shtatëdhjetë dobi! Nëse kjo ndodh me fjalë të një krijese çfarë mendon për fjalë të Krijuesit?!


Per sa i takon rrahjes se famshme nje gje eshte e sigurt se ne librin e shenjte tolerohet te vihet dore mbi femren. Tani ti quaje te pademshme, apo te lehte...nja dy pellmba sikur bejme me femijet por eshte te vesh dore dhe per fat te keq ndodh rendom. Nga nje dore e lehte pastaj behet rruge e ne nerva e siper behet nje dore e rende... Por gjithsesi per mua kush eshte dakort le ta pranoje, ta pranoje te vetja nese eshte femer, ta pranoje te nena, motra e vajza e vete nese eshte mashkull. Jepini kuptimin qe doni por ne praktike eshte ajo qe eshte dhe e dime shume mire se si funksionon dhuna ne familje.

Dhuna në vetvete nuk është e kriminalizuar në Kuran, dhe dorën në zemër as sot në botë, askund. Ajo që është kriminale është padrejtësia që mund t'i bëhet dikujt. Ngase dhunë përdor dhe polici, shteti etj. Në mënyrë shumë legjitime dhe legale. Tani kushdo që e tepron duke keqpërdor një të drejtë ai gjykohet, nëse në këtë botë nuk arrijmë të argumentojmë krimet e kriminelit, sepse kështu e quaj unë një burrë që maltreton familjen e tij, ai padyshim se do të gjykohet në botën tjetër, dhe do ta merr ndëshkimin meritor. Unë as s'mund t'i jap e as s'mund t'i marr kuptim, unë thjeshtë po përpiqem të sjellë atë që kam mësuar, lexuar, kuptuar, etj...

Te taksa spo zgjatem perseri thjesht ta faktova, meqe thua se nuk e mohove po e le dhe kete, por fakti eshte dhe kjo ka rendesi ne diskutim. Ti perseri e intepreton taksen duke i vene vlera te ulta apo duke e minimizuar nderkohe qe ben gabim sepse flasim per shume shekuj, e per shume territore, shume sulltane, shume pashallare, shume kalife dhe kushdo e ka perdorur sipas qejfit ate takse. Nuk e mohoj se ka pas kohe apo rajone ku besimtare te feve te tjera kane pasur marrdhenie shume te mira me drejtuesit rajonal dhe nuk u eshte zbatuar taksa. Ashtu si ka pasur edhe raste qe i kane mbytur ne taksa.

I Dërguari i Allahut, Muhamedi, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi të, thotë: "Padrejtësia është errësirë në Ditën e Gjykimit." Unë tani s'mund, dhe as s'dua të bëj avokatin e kujtdo që e ka keqpërdor një të drejtë. Taksa për ata që s'besojnë, në vlerën që të thashë, është e konfirmuar, gjithçka tjetër që kalon në padrejtësi ndaj kujtdo, është e ndaluar, haram. Të thash, nëse do diskutim për ndonjë kalif, sulltan, etj, flasim, por kam përshtypje se nuk jemi tek ai moment akoma.

Te kadiu spo zgjatem sepse eshte nje funksionar, gjykates i administrates shteterore ne shtetet muslumane. Varet nga shteti jo nga feja. Ka shtetete qe zbatojne ligjin fetar nese mund ta quajme keshtu, ka dhe shtete qe zbatojne ligje te tjera apo ndryshe nga ato fetare. Normal qe ai perpiqet te jete i drejte ne baze te ligjit qe zbaton. Une nuk po them qe feja muslumane e masakron nje femer pa pike te drejte, por po them qe sipas atyre ajeteve dhe shkrimeve mashkullit i jepen shume privilegje dhe me shume perparesi ne disa aspekte. Dhe ketu po them qe nuk me duken te barabarte. Tani ketu u be cdo gje pune intepretimi dhe meqe eshte keshtu une e mendoj dhe e shoh keshtu , juve shiheni si te doni.

Po, por, në fillim e mohuat të drejtën e një njeriu (gjykatësi) të gjykoj mes njerëzve. Prandaj nga ky konstatim absurd mua m'u desh të sjellë fakte që Libri (Kurani) na obligon të gjykohemi tek kadiu. Dhe shteti Islam, duhet të varret nga feja, e jo feja nga shteti. Sepse normativat duhet të nxirren në përputhje të plotë me udhëzimet fetare-Islame. Unë të flas çfarë duhet, ndërsa në botën e sotshme fatëkeqësisht s'kemi një model ku feja e ka rolin kryesor dhe e thotë fjalën e fundit ndaj secilit dhe gjithçkaje.
Interpretim të fjalëve të Zot, nuk ka të drejtë ta bëj secili, unë s'kam, e as ju. Por nëse dikush do të mund të kishte të drejtë nga ne të dy, pa pikë dyshimi që do të isha unë. Të thash kam lexuar shumë komentime të Kuranit, e edhe pjesë të madhe të dijë e kam mësuar përmendësh. Nëse ti di më shumë, dhe ke lexuar më shumë, na trego cilat komentime të Kuranit, sa di për shkencat përcjellëse të tij, në usuli fikh, cilat librat i ke lexuar... etj, e pastaj ta pranoj të drejtën për interpretim. Por kështu me hamendje miku im, nuk shkon.

Te luftrat po te jap vec nje ide te shpejte se sa shume u zgjeruan kufijte e kalifeve ne me pak se nje shekull mos gaboj.
View attachment 111053

Pra kaq shume zgjerim ne nje kohe te shkurter vetem mongolet e arriten. E dihet se si ata e arriten.
Lufta filloi me pare ne Mu'Tah me sa di une 629 , nje vit para asaj qe thua ti. Sejcila pale ka arsyet e veta te mira perse nisin luften. Bizantet nga ana e vete citojne si me poshte:
Ushtria myslimane kishte për qëllim të sulmonte arabët vendas në një ditë feste (fjala që përdori Theophanes ka shumë të ngjarë tregon një festë pagane sesa një festë të krishterë). Sidoqoftë, vikarius Theodorus (i cili mund të jetë vëllai i perandorit, në këtë rast nënkuptohet vicarius augustus (zëvendës i perandorit), domethënë mëkëmbës) mësoi për planet e tyre dhe mblodhi një forcë nga garnizonet e kështjellave lokale:

Ai përcaktoi nga Saraçenët ditën dhe orën në të cilën emirët kishin ndërmend të sulmonin, dhe i sulmoi ata në një vend të quajtur Mothous. Ai vrau tre prej tyre dhe shumicën e ushtrisë së tyre, por një emir, Khalid (të cilin ata e quajnë shpata e Zotit), u largua.
The Chronicle of Theophanes, tr. Harry Turtledove, University of Pennsylvania, 1982.

të lutem rilexoje dhe një herë, kush kë sulmoi?! Pra, të thash s'mund të dalim tek tjegullat pa i vënë gurrëthemel. Të pajtohemi për temat, referencat, e pastaj e sqaroj dhe këtë.


Pra kjo na jep tjeter pamje dhe na thote se muslumanet po pergatiteshin per sulem. Keto ishin sulme ne rrethina me qellim plaçkitje, jo neper qytete. Territor arab ose jo ne ate kohe ishte i sunduar nga Bizantet. Arabet ishin shume pagane, te krishtere dhe hebrenj. Islamizimi sapo kishte nisur nuk kish si te quante toka te veta dicka qe se kish pasur kurre.
Kjo eshte saper te dhene nje ide se sejcili nga ana e vete ka dhene arsyet e veta se si justifikon luften. Kushdo tani beson cte doje, por ne aq shume territore dhe aq shume lufte muslumanet nuk mund te kene qene aq te justifikuar. Po te mendosh se shkuan deri ne Spanje desh pushtuan Francen e cila ne ate kohe nuk kishte lidhje me perandorine Bizantine sepse kane qene te ndare. Per mua kjo eshte lufte per pushtet e per territore nuk ka lidhje fare me fene. Feja eshte justifikimi, eshte mjeti me te cilin binden njerezit per te luftuar pa pyetur pa arsyetuar, pa menduar per te keqen qe po bejne.
Kushdo pastaj mund ta shohe si te doje.

tani kjo e fundit është intepretimi yt për një shkrimi të pafaktuar. Andaj spo marr mundin të të replikoj sepse kryenëfund është gabim.
 
Skam nerva per diskutime fetare bro ?besoj te zoti jo te fete ? edhe shqiptaret sjan myslyman lol e kan te imponuar ? diskutim te kendshem mbi brockullat fetare pa ofenduar asnji !
Ooo bravo të lumtë edhe unë mendoj si ti.??
 
Njeriu pa fe o pa nder e pa idenditet.
Kshuqe mos e thuj mo se veten ul jo qe e ngren ne pozite ?

Vertet ? Kush. Tha kete gje ti ? Qe ke nder dhe indentitet me shume se une ? .....vetem per kete qe the ule veten .....se ne rradhe te pare nuk rrespekton personat qe kane mendime te ndryshme nga ti ....ja vlera dhe nderi i pare
 

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.