Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Çfare telefoni perdorni ?!

Kam mbajtur edhe Iphone edhe Samsung.

Iphone mbetet me lart.

Për momentin Iphone 11 pro max 256 GB

Per mua s21 plus ose ultra eshte telefoni me i mire ne qarkullim. Iphone eshte bo si telefon pjeshkash qe e majne me shume per emer. Pa pike dyshim une do zgjidhja s21 ultra.
Te S21 ultra jam dhe une me shume. Mar dhe kto kanalet e sporteve falas te gjitha, Digital Tring, te Apple mer vetem lesht e currit.

Mthuj nqs do kanalet falas per sportet nqs ske.

Hoqa dore nga Xiaomi. Kalova prap te Apple. Mora 12. @Imp4ct sja vlen vallaj fare me kto kinezet. Te lire, por te lodhshem.

Nuk jane te keqij por prape jane larg ne krahasim me Samsung dhe Apple.
Ps. Ta gezosh.
Filloi te trashet ky qe kisha. Me acaronte, spo shifja dot as filma as ndeshje. Lojra jo e jo.
Flm amigo

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.