Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Cili eshte filozofi juaj i preferuar ?

xfiles

Anetar i ri
ANETAR ✓
Regjistruar më
Nën 10, 2017
Mesazhe
1
Filozofi im i preferuar eshte Sokrati.
Ai me pelqen me shume nga te tjeret, sepse ka qene nje njeri idealist, me nje arsyetim teper te thelle, dhe githashtu, nje obzervues i temerrshem.
 
Sokrati,Konfuci,Seneka.
Pse? Thjesht me pelqejne idete dhe theniet e tyre.Jane teper te thella.
Po jap vetem nje thenie te Konfucit:
Afroju atij qe e di qe di
Mesoje ate qe e di qe nuk di
Zgjoje ate qe nuk e di qe di
Larg atij qe nuk e di qe nuk di

Me i sakte se kaq nuk ka.
 
Filozofia stoica di seneka.
sostiene che ci si possa gradatamente avvicinare alla perfezione del saggio controllando e superando la propria ira;
- è convinto che al raggiungimento della felicità non nuocciano i vantaggi esterni, come salute, bellezza e ricchezza, che sono irrilevanti per la vera felicità ma sono comunque preferibili ai loro contrari;
- ha una visione del “saggio”, libero da ogni condizionamento esterno ed è capace di considerare le difficoltà della vita come puri esercizi alla virtù, le quali sono date all’umanità per volontà divina provvidenziale;
- pensa che il saggio non può essere toccato da alcun danno né da alcuna offesa: l’imperturbabilità presuppone l’assoluta autosufficienza, ovvero l'autarkeia;
- ha un desiderio contrastane di praticare l’otium e il negotium.
In comune con l'EPICUREISMO notiamo invece:
- l'invito a non temere la morte;
- la concezione del tempo e l'invito a vivere ogni giorno come se fosse l'ultimo.
Seneca è però anche influenzato dal PLATONISMO e si può notare da:
- l'elogio dalla conoscenza pura;
- la filosofia come iniziazione che porta l'uomo dalle tenebre dell'ignoranza alla luce della conoscenza distinguendolo dall'animale;
- la filosofia come mezzo per raggiungere un distacco dalla quotidianità;
- il progetto di un principato filosoficamente orientato.
 
Filozofia stoica di seneka.
sostiene che ci si possa gradatamente avvicinare alla perfezione del saggio controllando e superando la propria ira;
- è convinto che al raggiungimento della felicità non nuocciano i vantaggi esterni, come salute, bellezza e ricchezza, che sono irrilevanti per la vera felicità ma sono comunque preferibili ai loro contrari;
- ha una visione del “saggio”, libero da ogni condizionamento esterno ed è capace di considerare le difficoltà della vita come puri esercizi alla virtù, le quali sono date all’umanità per volontà divina provvidenziale;
- pensa che il saggio non può essere toccato da alcun danno né da alcuna offesa: l’imperturbabilità presuppone l’assoluta autosufficienza, ovvero l'autarkeia;
- ha un desiderio contrastane di praticare l’otium e il negotium.
In comune con l'EPICUREISMO notiamo invece:
- l'invito a non temere la morte;
- la concezione del tempo e l'invito a vivere ogni giorno come se fosse l'ultimo.
Seneca è però anche influenzato dal PLATONISMO e si può notare da:
- l'elogio dalla conoscenza pura;
- la filosofia come iniziazione che porta l'uomo dalle tenebre dell'ignoranza alla luce della conoscenza distinguendolo dall'animale;
- la filosofia come mezzo per raggiungere un distacco dalla quotidianità;
- il progetto di un principato filosoficamente orientato.
Cnevoje ke per filozoft?
 
Sokrati disa nga filozofi e tij

1- Urtësia fillon në mrekulli.

2- Jam më i dituri ndër të gjallët, se e di një gjë, e di se nuk di asgjë.

3- Ka vetëm një të mirë: dituria. Dhe vetëm një të keqe: padituria.

4- Mos u ngut të zësh miq, por, kur t’i zësh, mos i braktis

5- Ai që dëshiron ta ndryshoje botën, fillimisht duhet të ndryshojë veten e tij.

6- Për ta gjetur vetveten, mendoni për vetveten.

7- Nuk jam as athinas, as grek, jam qytetar i botës.

8- Ruaje emrin si thesarin tënd më të shtrenjtë, sepse besueshmëria është si zjarri; po ta kesh ndezur, e ke të lehtë ta ruash, por, po ta shuash, të bie barra e rëndë ta ndezësh prapë.

9- Fitimi i emrit përkthehet në përpjekjet për të qenë çka dëshiron.

10- Gjithë shpirtrat e njerëzve janë të pavdekshëm, por shpirtrat e të drejtëve janë edhe të pavdekshëm, edhe hyjnorë.

11- Lëviz vetë, përpara se të lëvizësh botën.

12- Për sa i përket martesës ose beqarisë, vendos vetë, o njeri, por ta dish mirë se ke për t’u penduar.

13- Martohu, patjetër. Por të ra gruaja e mirë, do të jesh i lumtur; po të ra e keqe, do të bëhesh filozof.

14- Arrita në përfundimin se nuk ishte mençuria ajo që u dha mundësi poetëve të shkruanin poezi, por një lloj instinkti apo frymëzimi, si ai që hasim tek orakujt dhe profetët, të cilët i përcjellin mesazhet e tyre të larta pa e ditur fare kuptimin e tyre.

15- Ruaju nga shterpësia e jetës së ngarkuar me punë.

16 -Kur përfundon rrahja e mendimeve, shpifja bëhet vegël në duart e humbësit.

17- Mos harro se vepra dhe fjala të bëjnë dhe të zhbëjnë njëlloj.

18- Kush lëndohet nuk duhet të hakmerret duke lënduar, sepse kurrë nuk është e drejtë të bësh padrejtësi; dhe nuk është e drejtë të hakmerresh duke lënduar, as t’i bësh keq tjetrit, sado të të ketë munduar.

19- Të këqijtë jetojnë për të ngrënë dhe për të pirë, ndërsa të mirët hanë dhe pinë për të jetuar.

20- Mos i quaj besnikë ata që të lëvdojnë fjalët dhe veprat, por ata që me përzemërsi të qortojnë për gabimet.

21- I ndershmi mbetet gjithmonë fëmijë.

22- Sot fëmijët janë tiranë. Ata kundërshtojnë prindërit, luajnë me bukën e gojës dhe u marrin shpirtin mësuesve të tyre.

23- Lehtë mund të falim një fëmijë që ka frikë nga errësira. Tragjedia e vërtetë e jetës është kur njerëzit kanë frikë nga drita.

24- Shikoni, sekreti i lumturisë nuk mund të gjenden në të kërkuarit shumë e më shumë por në zhvillimin e kapaciteteve për t’u kënaqur më pak.

25- Vërtetë, isha aq i ndershëm, sa nuk pranova të bëhesha politikan dhe të jetoja njëherësh.

26- Mençuria fillon nga habia.

27- Nuk është me rëndësi vetëm të jetuarit, por edhe rregullat se si jeton.

28- Mos harro se asgjë nuk është e qëndrueshme në marrëdhëniet njerëzore; prandaj shmang ngazëllimin e pavend që vjen nga begatia, ose brengën e pavend që vjen nga mjerimi.

29- Mos i zër miqtë me lajka, por duke u dhënë dhurata të prekshme dashurie.

30- Kur njerëzit mashtrohen dhe mbrujnë mendime që e tejkalojnë të vërtetën, atëherë kuptohet se gabimi ka hyrë në kokën e tyre përmes një lënde të ngjashme me të vërtetën.

31- Ora e ndarjes arriti, secili nga ne duhet të ndjekë udhën e vet – unë duhet të vdes, kurse ju duhet të jetoni. Vetëm Zoti e di cila nga këto udhë është më e mira.

32- Nëse njeriu krenohet me pasurinë e tij, nuk duhet të lëvdohet, deri sa të merret vesh se si e shfrytëzon atë.
 
merret me problemet e përgjithshme dhe fundamentale rreth çështjeve si ekzistenca, dituria, e vërteta, bukuria, ligji, drejtësia, vlefshmëria, mendja, dhe gjuha Filozofia dallohet nga mënyrat e tjera të zgjidhjes së këtyre problemeve (siç janë misticizmiose mitologjia) nga qasja kritike dhe sistematike e saj si dhe mbështetja në argumente të arsyshme. Ja pse duhet filozofia
Filozof te vetes jemi vete ne....jetojme ne kohe dhe rrethana te ndryshme me kta ish te menqurit......sot shprehjet e filozofve perdorin per ti hedh hi syve njeri tjetrit kur kena nevojen.....realiasht asni nuk ecen perpara me filozofin e tyre
 
Filozof te vetes jemi vete ne....jetojme ne kohe dhe rrethana te ndryshme me kta ish te menqurit......sot shprehjet e filozofve perdorin per ti hedh hi syve njeri tjetrit kur kena nevojen.....realiasht asni nuk ecen perpara me filozofin e tyre
Nje nga filozofia e mia qe me pelqen edhe e lexoj perdite
- I ndershmi mbetet gjithmonë fëmijë.

Per fat te keq eshte e vertet e then nga sokrati

23- Lehtë mund të falim një fëmijë që ka frikë nga errësira. Tragjedia e vërtetë e jetës është kur njerëzit kanë frikë nga drita.
 
Last edited:
F. Nietzsche
Mashkulli i vërtetë do dy gjëra : rrezikun dhe lojën.
Për këtë arsye ai do femrën , si lojën më të rrezikshme.

Duhet të kemi një kaos brënda vetes për të ngjizur një yll vazëllues..
 
"Pa muzik jeta do te ishte nje nga gabim".
thenie nga Friedrich Nietzsche
 
Nard Ndoka.
E kuptoj shume mire.
Me i mire se Epikuros.

Se di a degjon tallava ai ? :unsure:
 
Nuk di se ke filozof te them qe nuk me frymezon por mendonte shkoj me shume me rrjedhen e Konfucit eshte nje filozofi qe dhe vete filozofet mbas tij e adhurojne
 
SOktrati
Aristoteli
Plutoni
Epikuri
Kto kam msu
JAn dhe 2 tjer ?qe kam msu ket vit
Un di nje gje ,qe sdi asgje ?
 
Immanuel Kant
"Ndriçimi/informimi/njohuria - është dalja e njeriut nga paaftësia e vetëshkaktuar"
Immanuel Kant, besonte se duhej të merreshin njohuri të reja për gjithçka në botë, një pikënisje më e mirë për marrjen e vendimeve të kualifikuara. Sot, fraza është e rëndësishme sepse teknologjia moderne e informacionit mundëson marrjen e më shumë informacionit, por pa i bërë njerëzit domosdoshmërisht të ndriçuar/informuar.
Nëse Kant do të shihte që rritja e aksesit në informacion do të thotë më shumë kohë në Facebook dhe të ngjashme, ai do të ëndërronte përsëri epokat e errëta nga të cilat kishte vendosur përndryshe të largohej.

Hans Georg Gadamer
Ne nuk mund të kuptojmë pa dashur të kuptojmë, domethënë pa dashur të lejojmë të thuhet diçka ... Kuptimi nuk ndodh kur përpiqemi të përgjojmë atë që dikush dëshiron të na thotë, duke pretenduar që ne tashmë e dimë atë.


David Hume
"Arsyeja është dhe duhet të jetë skllavi i emocioneve "

Citiati është një përshkrim i asaj që na shtyn të veprojmë. Çështja është, ne njerëzit jemi së pari dhe më kryesorja qenie emocionale, për mirë ose për keq. Ekziston një përçmim për 'njeriun' në perceptimin për 'ne', thjeshtë si agjentë racionalë.
Hume, përfaqëson një humanizëm real, që është mirë të mbahet në mend në një kohë që më tepër kultivon abstraktin dhe të sajuarën se sa të dhënën.


"Cogito ergo sum" e Dekartit ka mjaft kritika për mënyrën se si ai erdhi deri te konstatimi.

Një formë tjetër e gjetur te personalistët:
Max Scheler dhe Karol Wojtyla

"Amo, ergo sum" (dua, prandaj jam).

Personalizmi është liri dhe bashkësi: Vetëm kur shpalosim lirinë tonë në respekt dhe në lidhje me njeriun tonë/tjetër, mund të arrijmë një liri të vërtetë që vlen për të gjithë njerëzit.

p.s. thua postimet nuk duhet të zhvendosen te Shkencat Ekzakte?
 

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.