Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Shkruani diçka të bukur..!!

e046b2fb139a9910cc5c65fa90aae3c1.jpg

- E qeshura nuk është vetëm një shprehje e gëzimit, por edhe mënyrë e maskimit të dhimbjes. Prandaj, nuk duhet të jeni gjithmonë të sigurtë për arsyen që dikush është duke qeshur.

?Per femrat?

1. No its not cute when he is jealous as fuck and checks your phone all the time wondering if you’re cheating on him. Besimi është gjëja më e çmuar në një lidhje.
  2. You are not a ‘gocë e mirë’ when you make burek and pite.
  3. You are not a prisoner or a rude person if you have a tattoo, and you’re still a girl if you have a boy haircut, even tho a person in the streets will point at you with his finger and you’ll start to feel bad so please don’t.
  4. It’s not good when people shame women and judge them by their body type or clothes. Every women should be respected and in Albania should be gender equality kështu që të gjithë duhet të dinë se ‘kurvllëqet’ nuk janë gjera që i bëjnë veç femrat.
  5. Femrat shqiptare nuk duhet të jenë te kufizuara për asgjë dhe duhet të jenë të barabarta me meshkujt. Shprehja: “…po jo se ai është djalë dhe kjo është punë meshkujsh” nuk duhet të perdoret më. So I’m taking about gender equality again.
6.Albanian women absolutely shouldn’t be abused physically, mentally or even sexually.
7. Women are the most beautiful creatures that God made, so please treat them like that. Mundësisht të barabarta me meshkujt! :)

...?E nesermja nuk eshte e sigurt per askend, si i ri, si i vjeter. Sot mund te jete hera e fundit qe i shikon njerezit qe do. Prandaj mos prit me, beje sot sepse e nesermja nuk vjen kurre. Sigurisht do pendohesh per diten kur nuk gjete kohe per nje buzeqeshje, nje perqafim, nje puthje dhe sepse ishe i zene per te realizuar nje deshire te tyre.

Mbaji ata qe dashuron prane vetes, thuaju duke mermeritur se sa shume ke nevoje per ta, dashuroji, sillu mire,gjej kohen per ta, thuaju "me vjen keq", "me fal" , “faleminderit” dhe te gjitha fjalet e dashurise qe di. Asnjeri nuk do te te mbaje mend per mendimet e tua te fshehta... ?

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.